منتدى المنشاة الكبرى
هااااااااام جدااا 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا هااااااااام جدااا 829894
ادارة المنتدي هااااااااام جدااا 103798

منتدى المنشاة الكبرى

 
الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر
 

 هااااااااام جدااا

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
mohamed safwat
Admin
Admin
mohamed safwat

ذكر عدد المساهمات : 1441
نقاط : 25755
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 32
المزاج الحمد لله

هااااااااام جدااا Empty
مُساهمةموضوع: هااااااااام جدااا   هااااااااام جدااا Icon_minitimeالجمعة مارس 05, 2010 9:43 am

لكل أب أو مرب او اى شخص أن يتحلى بالملاحظة الثاقبة أن يتعرف على أحلام ومواهب الأبناء وتطلعاتهم، حيث يمكن


اكتشاف مواهب الأبناء من خلال الإصغاء لهم

هذا القسم يهتم بااكتشاف المواهب فى جميع المراحل العمرية داخل المنشاة الكبرى وخارجها

(فى مختلف المجالات (مواهب فنية / رياضية /أدبية /عقلية

من يرى فى اى شخص موهبة نرجو الاعلان عنها لاكتشاف تلك المواهب

شروط الاعلان عن موهبة

1/ كتابة اسم الشخص

2/كتابة عن الموهبة اللتى يتحلى بها

3/ ارفاق فديو او أى شئ متعلق بالموهبة




هااااااااام جدااا 00b6054wlXD


هااااااااام جدااا Signdrcomab0541ylua4


مع تحياتى
محمد صفوت خاطر
مؤسس الموقع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mahmoud Shreif
المشرف العام
المشرف العام
Mahmoud Shreif

ذكر عدد المساهمات : 461
نقاط : 11260
تاريخ التسجيل : 16/02/2010
العمر : 31
الموقع : المنشأة الكبرى
المزاج الحمد لله

هااااااااام جدااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هااااااااام جدااا   هااااااااام جدااا Icon_minitimeالإثنين مارس 08, 2010 10:52 am

بارك الله فيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.yahoo.com
احمد سالم
عضو ذهبى
عضو ذهبى
احمد سالم

ذكر عدد المساهمات : 643
نقاط : 11390
تاريخ التسجيل : 06/03/2010
العمر : 36
الموقع : لسه تايه
المزاج العمل

هااااااااام جدااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هااااااااام جدااا   هااااااااام جدااا Icon_minitimeالأربعاء مارس 10, 2010 11:46 am

الله عليك يامحمد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nada dode
عضو مشارك
عضو مشارك
nada dode

انثى عدد المساهمات : 13
نقاط : 10652
تاريخ التسجيل : 28/02/2010
العمر : 22
المزاج الحمد لله

هااااااااام جدااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هااااااااام جدااا   هااااااااام جدااا Icon_minitimeالأربعاء مارس 10, 2010 7:12 pm

الله يبارك فيكو على فكرة انا عندى موهبة تالف الشعر والرسم بكل انواعه مش المثل بيقول ابن الوز عوام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mohamed safwat
Admin
Admin
mohamed safwat

ذكر عدد المساهمات : 1441
نقاط : 25755
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 32
المزاج الحمد لله

هااااااااام جدااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هااااااااام جدااا   هااااااااام جدااا Icon_minitimeالأربعاء مارس 10, 2010 7:20 pm

يبقى لازم تكتبى لينا وتجيبى لينا كل المواشئ متعلق بموهبتك
ندى
ويشرفنا انك تكونى اول موهبة
فى قسم المواهب




هااااااااام جدااا 00b6054wlXD


هااااااااام جدااا Signdrcomab0541ylua4


مع تحياتى
محمد صفوت خاطر
مؤسس الموقع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جمال راجح
المدير العام
المدير العام


ذكر عدد المساهمات : 627
نقاط : 11589
تاريخ التسجيل : 07/02/2010
العمر : 48
المزاج الحمد لله على كل شيء

هااااااااام جدااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هااااااااام جدااا   هااااااااام جدااا Icon_minitimeالأربعاء مارس 10, 2010 8:20 pm

والله موضوع رائع
وكل يوم بيزداد اعجابى بيكم وبمنتداكم
على فكرة محمد ابنى عنده موهبة الرسم وهو بيحب الرسم جدا وبيرسم اشكال رائعة
بس يا خسارة كان بودى يبقى فى اى شيء اعرضه عليكوا بس ان شاء الله وعد مع اول اجازة باطلعكم على اخر ابداعاته والله الموفق لما فيه الخير لنا ولكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mohamed safwat
Admin
Admin
mohamed safwat

ذكر عدد المساهمات : 1441
نقاط : 25755
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 32
المزاج الحمد لله

هااااااااام جدااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هااااااااام جدااا   هااااااااام جدااا Icon_minitimeالسبت مارس 13, 2010 9:47 pm

واحنا فى انتظار
موهبة محمد
وربنا يبارك فيه
يااستاذ جمال




هااااااااام جدااا 00b6054wlXD


هااااااااام جدااا Signdrcomab0541ylua4


مع تحياتى
محمد صفوت خاطر
مؤسس الموقع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حماده خاطر
المدير العام
المدير العام
حماده خاطر

ذكر عدد المساهمات : 927
نقاط : 13139
تاريخ التسجيل : 07/01/2010
العمر : 54
المزاج الحمد لله

هااااااااام جدااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هااااااااام جدااا   هااااااااام جدااا Icon_minitimeالسبت مارس 13, 2010 11:23 pm

فكره جميله جدا جدا ودائما فى ابداع وتميز ووفقكم الله الى مافيه صالح العباد

وهذا علم من العلوم التى ينتفع بها العبد

وتحياتى وتقديرى وشكرى لكم


هااااااااام جدااا 1e4f5df487au3
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mahmoud Shreif
المشرف العام
المشرف العام
Mahmoud Shreif

ذكر عدد المساهمات : 461
نقاط : 11260
تاريخ التسجيل : 16/02/2010
العمر : 31
الموقع : المنشأة الكبرى
المزاج الحمد لله

هااااااااام جدااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هااااااااام جدااا   هااااااااام جدااا Icon_minitimeالأحد مارس 14, 2010 11:27 am

هااااااااام جدااا 1e4f5df487au3
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.yahoo.com
عروس الصعيد
عضو جديد
عضو جديد


انثى عدد المساهمات : 4
نقاط : 9322
تاريخ التسجيل : 13/05/2011
العمر : 40
المزاج متقلب

هااااااااام جدااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هااااااااام جدااا   هااااااااام جدااا Icon_minitimeالأحد مايو 15, 2011 1:43 pm

انا عندى موهبة تأليف قصص للاطفال خاصة على حسب الحروف ودة طبعا بحكم مهنتى كمعلمة اطفال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mohamed safwat
Admin
Admin
mohamed safwat

ذكر عدد المساهمات : 1441
نقاط : 25755
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 32
المزاج الحمد لله

هااااااااام جدااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هااااااااام جدااا   هااااااااام جدااا Icon_minitimeالإثنين مايو 16, 2011 6:30 pm

عروس الصعيد كتب:
انا عندى موهبة تأليف قصص للاطفال خاصة على حسب الحروف ودة طبعا بحكم مهنتى كمعلمة اطفال

جميل جدا ممكن تكتبى هنا بعد منها وتنشوريها للناس




هااااااااام جدااا 00b6054wlXD


هااااااااام جدااا Signdrcomab0541ylua4


مع تحياتى
محمد صفوت خاطر
مؤسس الموقع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مدحت خليفه
رئيس مجلس الادراة
رئيس مجلس الادراة
مدحت خليفه

ذكر عدد المساهمات : 3265
نقاط : 26081
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 40
المزاج تمام الحمد لله

هااااااااام جدااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هااااااااام جدااا   هااااااااام جدااا Icon_minitimeالخميس مايو 19, 2011 9:42 pm

نحن في الانتظار



هااااااااام جدااا 2698374691426578765
مع تحياتى
أ/ مدحت خليفه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://almonshatalkobra.ahladalil.com/forum.htm
 
هااااااااام جدااا
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى المنشاة الكبرى  :: منتدى عائلات المنشاة الكبرى :: مواهب المنشاة الكبرى-
انتقل الى: