منتدى المنشاة الكبرى
قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 829894
ادارة المنتدي قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 103798
منتدى المنشاة الكبرى
قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 829894
ادارة المنتدي قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 103798
منتدى المنشاة الكبرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى المنشاة الكبرى

 
الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
goweto_bilobedوظائف شاغرة 16/7/2014قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 16, 2014 12:48 am من طرفgoweto_bilobedوظائف شاغرة 4/7/2014قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يوليو 04, 2014 6:49 pm من طرفgoweto_bilobedمحاضرات فيديو في هندسة الزلازل وتصميم المنشأت لمقاومة الزلازلقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين يونيو 30, 2014 9:40 pm من طرفgoweto_bilobedوظائف شاغرة 26/6/2014قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء يونيو 25, 2014 10:12 pm من طرفgoweto_bilobedوظائف شاغرة 18/6/2014قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 17, 2014 10:48 pm من طرفgoweto_bilobedوظائف شاغرة في السعوديةقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس يونيو 12, 2014 11:42 pm من طرفgoweto_bilobedوظائف شاغرة متنوعةقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يونيو 06, 2014 1:16 pm من طرفgoweto_bilobedجداول امتحانات نصف العام محافظة القليوبية قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 04, 2013 6:57 pm من طرفgoweto_bilobedتابعوا معنا مسابقة الهدى والنور 2013 قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أغسطس 24, 2013 9:11 pm من طرفgoweto_bilobedالان نتيجة مسابقة الهدى والنور للقرآن الكريم قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 09, 2013 12:24 pm من طرفgoweto_bilobedأفكارنا هي السبب الرئيسي لأمراضناقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت يونيو 29, 2013 5:58 pm من طرفgoweto_bilobedالان نتيجة الاعدادية بالاسكندريةقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت مايو 25, 2013 3:29 pm من طرفgoweto_bilobedتفعيل النسخة المحموله من منتدى المنشاة الكبرى قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين مايو 20, 2013 11:45 am من طرف

شاطر | 
 

 قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
casper
عضو مشارك
عضو مشارك
casper

ذكر عدد المساهمات : 34
نقاط : 16843
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 36
المزاج cool

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين مارس 29, 2010 7:08 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
casper
عضو مشارك
عضو مشارك
casper

ذكر عدد المساهمات : 34
نقاط : 16843
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 36
المزاج cool

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين مارس 29, 2010 7:13 pm

الحلقة الـسابعـه قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Bye

رجعت مريم بيتها وطول الطريق عمالة تفكر في كلام صاافي ليها

"م : صافي عندها حق هو فعلا غريب ازاي يكون بيتكلم طول الوقت عنها وفنفس الوقت مهتم بيا
اوي كده طيب هو عاوز اية ده المفروض يبعد عني بعد الكلام الي قلتهولو امبارح ازاي يجي يكلمني
هو لما لقاني ماتصلتش طيب لية بيعمل معايا انا كده ازا كان هو لسة مانسهاش بيعلقني بية ليه
عموما الايام هتبين كل حاجة بس خلي بالك يامريم ماتقربيش اكتر من كده بلاش تجرحي نفسك بنفسك

واول ماروحت راحت اتصلت بااسلام

مريم : ايون
اسلام : اهلا حمدلله على السلامة لسة فاكراني ولا اية
مريم : اية ياعم الغلاسة دي في اية
اسلام : مافيش بس سيباني الف حوالين نفسي طول اليوم
مريم : لية بقى ان شاء الله
اسلام : منا اتعودت اتكلم معاكي طول اليوم تيجي كده ماتتصليش خالص يبقى طبعا اقلق والف حولين نفسي
مريم : مممممممم ياراجل ماكنتش اعرف والله وبعدين منا قلتلك من ساعت ماصحيت وانا مع صفصوفتي
اسلام : ممم باين ان صافي مهمة اوي عندك نسيتك كل الناس
مريم : طبعا يابني دي انتمتي
اسلام : وانا قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 49
مريم : انت اية ؟؟ مش فهماك يعني
اسلام :صافي انتيمتك وانا ابقى اية
مريم : ممممم انت انتيمي برضو
اسلام : والله طيب متشكر
مريم : على فكرة انت غلس اوي النهارده انا بقول تقوم تخرج شوية كده مع حد من صحابك ولا انزل اتمشى
لوحدك ولا اي حاجة كده بدل منت عمال تغلس على الناس كده
اسلام : اه انا بقول كده يلا باى
مريم : ماشي يعم الغلس باى

" س: هو في اية اية الي حصل هيا بتعمل معايا كده لية .... لا انا الي مش فاهم صح هيا بس اتشغلت
النهارده يعني هو انا مقرر عليها لازم كل يوم تكلمني ولا اية يعني بطل بقى التنشنة الي انت فيها
وكبر دماغك انتو مش صحاب وبس خلاص بقى ماتقرفش نفسك قوم اتمشى شوية بقى برا البيت

وفي الناحية التانية
"م : هو مالو ده كل ده عشان مش كلمتو النهارده كل ده زعل ..... خلاص كمان شوية اتصل اصالحو
واقلو مش يزعل مني اصلي مش بقدر اشوفو زعلان مني وزعلان بسببي كمان ده انا مفترية بجد

وبليل اتصلت مريم على اسلام عشان تصالحو

مريم : الو السلام عليكم
جوجو : وعليكم السلام مين معايا
مريم : انا مريم ممكن اكلم اسلام لو سمحتي
جوجو: والله اسفة هو لسة ماجاش من برا
مريم : طيب خلاص اوك بس لما يرجع خلية يرنلي بس
جوجو : اوك باى
مريم : باى

"م : كل ده برا يا اسلام انت اكيد زعلت جامد اوي طيب اعمل اية بقى منت لو ترحمني وتجيب موبيل
ارتاح من الاحراج كل شوية اطلبك وماتكنش موجود او نايم اعمل بقى اية ياربي كل ده عشان حتت
موضوع حصلك زمان قاطعت الموبيل وانا احرق في دمي عشانك يوووووووة بقى اتاخر لية ؟؟؟؟

قطع تفكيرها صوت موبيلها

مريم : الو
اسلام : ايوة يا مريم
مريم : انت فين يابني كلمتك في البيت مالقتكش
اسلام : اه مهي جوجو قالتلي عشان كده نزلت جري اكلمك
"م : جري قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 005
مريم : طيب اطلع وانا هكلمك دلوقت
اسلام : ماشي باى
مريم : باى

طلع اسلام ثواني ولقى مريم بتتصل بية

مريم : ايوة
اسلام وهو بينهج : ايوة يا مريم
مريم : مالك بتنهج لية
اسلام : اصلي جيت بسرعه ارد على التليفون عشان محدش يرد
مريم : ممممممممم ماشي ممكن اعرف بقى لية زعلان
اسلام : لا ابدا ومين قال اني زعلان
مريم : صوتك واضح يااسلام مش تكدب عليا لو سمحت
اسلام : لا عادي قى موضوع وراح لحالو
مريم : خلاص ياسيدي انا اسفة وكل يوم هتصل عليك واطمن عليك ومش اخليك تقلق عليا تاني
اسلام : دي حاجة ترجعلك اعملي الي انتي عوزاه انتي حرة يا مريم
مريم : طيب اصالحك ازاي
اسلام : انا مش زعلان عشان تصالحيني
مريم : خلاص ماشي انت مش زعلان وانا مش هصالحك كده كويس ....اسلام اسلام اسلام
اسلام : ايوة
مريم : الحق افتح الاف ام بسرعه في اغنية جامده اخر حاجة
اسلام : طيب لحظة وحده

راح اسلام يفتح الاف ام لقى اغنية عمر دياب ومالو

اسلام : الله يا مريم قد اية انتي حساسة انا بموت بجد في الاغنية دي
مريم : وانا كمان والله بحبها اوي

وسكتو هما الاتنين واعد يسمعو الاغنية وغمضت مريم عينيها وحست نفسها في حضن اسلام
وبيرقصو مع بعض سلوه وفنفس اللحظه كان اسلام مغمض عينو وحاسس بنفس الاحساس
وبعد ماخلصت الاغنية

اسلام : الووووو
مريم : اية خضتني
اسلام : رحتي فين بتفكري فمين يا مريومه
مريم : لالا مافيش كنت بحلم بس
اسلام : بتحلمي بمين ها مين
مريم : مش هقلك بحلم وخلاص
اسلام : والله طيب انا بقى مش هقلك كنت ساكت لية
مريم : مش عاوزة اعرفقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Bleh
اسلام : والله انتي حرة
مريم : يعني خلاص مش زحلان مني
اسلام : لا مش زحلان منك
مريم : طيب ماشي تصبح على خير بقى
اسلام : وانتي من اهل الخير ياقمر يا كل حاجة حلوة في الدنيا
مريم : قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 005 باى
اسلام : ووشك احمر كده لية بقى
مريم : وانت عرفت منينقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Ranting_w
اسلام : عرفت وخلاص
مريم : لا ولا احمر ولا حاجة يلا بقى باي كفاية كده عوزة نام
اسلام : هههههههههههههه ماشي باى ياقمر

اقفلت مريم وهيا سرحانة في كلامو ونامت على صوتو وهو عمال يتردد في ودنها وعلى احلى كلام
واحلى احساس عاشيتو في الدنيا وعدت الايام بشويش اوي على مريم الي كان نفسها تشوف اسلام
بسرعه نفسها تعيش معاه احلى لحظة في حياتها نفسها تشوف عينيه وتقولو بعينها انا بحبك ولحد
ماجة يوم الاحد كانت قربت تموت من كتر شوقها ولهفتها علية
صحيت من بدرى ولبست اجمل هدوم عندها وحطيت ميكب خفيف يبين جمالها ورقتها ونزلت بسرعه على الجامعه
في الناحية التانية كان اسلام كمان مش قادر نفسو يشوف مريم نفسو يلمس ايديها وهو بيسلم عليها
نفسو يجري عليها ويخدها فحضنو بس في حاجة منعاه كل مايفكر في مريم شوية يلاقي الماضي
قدامو عامل حاجز بينو وبنها مش مخلية يعرف يعيش حياتو معاها
ولحد ما جة اسلام كانت مريم اعده في مكانها في اول البنش وهيمانة ف عالم تاني مستنية حبيب
قلبها يجي ويخدها بعيد عن كل البشر وقطع تفكيرها صاحبتهم بوسي

بوسي : اية ياعم السرحان الي واخد عقلك
مريم : ها
بوسي : ها اه لا دنتي مش هنا اصلا كده ياندلة ولا حتى رنة
مريم : بقلك اية بطلي غلاسة على الصبح انا مش نقصاكي سيبيني لوحدي
بوسي: والله اقطع دراعي ان ماكنتي بتحبي بعدين اية ده اية ده كلو اية الشياكة دي وكمان ميكب
قوليلي هتقابلي مين النهارده اكيد حبيب القلب جي هو مين قوليلي بس قمور طيب طويل
مريم : بس بس بس على طول كده خلتيني احب وكمان اقبلو النهارده
بوسي : يابنتي عينك فيها لمعه غريبة ماشفتهاش قبل كده خالص
مريم : ولا لمعه ولا حا....................
بوسي : مالك تنحتي لية
اسلام : ازيكو ياقمرات صباح الخير
بوسي : اهلا ايسو باشا صباح النور
مريم :قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 005 اهلا يا اسلام

سلم اسلام على بوسي ومد ايدو يسلم على مريم اول ماجت ايديها في ايدو حست بجسمها بيتنفض
وقلبها بيدق جامد اووووووووووي وفنفس اللحظة كان اسلام بيضغط بشويش على ايديها كانو بيحضنها
وكان بيبصلها في عينيها فهم وقتها قد اية هيا نفسها تقلو بحبك عينهم اتكلمت من غير مايحسو

بوسي : اية ياعم انت وهيا هتفضلو كده كتير
مريم : اية ..... ها ......لالا انتى عاملة اية
بوسي : ممممممممم انا عرفت هو مينقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 5416
اسلام : هو مين اية
بوسي : لالالا ماتشغلش بالك
قامت مريم قرصتها
مريم : ماتعدي ساكتة شوية ياغلاسة
بوسي : بزمتك يا اسلام مش مريم حلوة اوي النهارده
اسلام : هيا حلوة على طول مش محتاجة حاجة اصلا
مريم :قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 005
بوسي : يختي جميلة وبتتكسفي كمان مااااااااااااشي
مريم : انا .......انا...... هروح اشوف الدكتور جي ولا لاء

وجريت مريم ووشها في الارض خايفة اسلام يحس بحبها اكتر من كده خايفة تيار الحب يخدها وماتعرفش تبعد
عنو نفسها تجري علي وتقولو بحبك بس عارفة انو مش بيحبها هيا ولا هيحبها مش بيحب غير مريم
مريم وبس وهيا لا مستحيل يحبها او يفكر فيها

استنوني الحلقة الجاية بقا

و الحلقه دي عشان خاطرأ/ جمال راجح ورهــف

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جمال راجح
المدير العام
المدير العام


ذكر عدد المساهمات : 627
نقاط : 17094
تاريخ التسجيل : 07/02/2010
العمر : 53
المزاج الحمد لله على كل شيء

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين مارس 29, 2010 9:02 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
casper
عضو مشارك
عضو مشارك
casper

ذكر عدد المساهمات : 34
نقاط : 16843
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 36
المزاج cool

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أبريل 01, 2010 11:00 pm

الحلقة الثامـنه قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 11nk%282%29


بعد ماخلصت كل المحضرات قام اسلام و مريم زي كل يوم يتمشو في الجامعه ويدورو على مكان
حلو يعدو فية وهما بيتمشو

مريم : اسلام انت سالتني امبارح انت اية
اسلام : ايوة يا مريم سالتك وانتي جاوبتي خلاص
مريم : لا لسة ماجوبتش
اسلام : قصدك اية
مريم : بص يا اسلام انا اوقات كتير بحس انك قريب مني اوي مش عارفة حاجة كده معرفش اوصفها
بيبقى نفسي اشوفك على طول اعد معاك اتكلم معاك طول الوقت بحس اني مش عاوزة اشوف
ولا اسمع حد غيرك انت بس

"م : اية الي انتي بتقولية ده يامجنونة كده هيبعد عنك بجد وخلاص مش هتشوفية تاني

اسلام : سكتي لية كملي كلام
مريم : و ........و واوقات تانية بحس انك انتيمي اوووووي

"س: لية كده منتى كنتي ماشية كويس

مريم :يعني بحس اننا صحاب اوووووووي ومش ممكن نبعد عن بعض وانك انت كمان مش عاوز اكتر
من كده ....... بص انا بجد مش عارفة انت اية بالظبط بالنسبالي انا عمر ماكنت صريحة مع حد زي
منا صريحة معاك دلوقت انا قدامك زي الكتاب المفتوح قلتلك على كل الي جوايا نحيتك وانت حر
تبعد عني بقى ماتبعدش دي حاجة ترجعلك
اسلام : مريم انتي مجنونة يعني اية ابعد عنك انا عمري ماقدر ابعد عنك خالص انتي بجد حاجة
كبيرة اوي عندي وصعب اني ابعد عنها خلاص
مريم :قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 005 ماشي هو .....هو انت مابقتش تعد لية مع اماني دي كانت كل يوم تيجي تخدك ساعه كده
ويمكن اكتر انت لية بقيت تبعد عنها كده عملتلك حاجة دايقتك ولا حاجة
اسلام : لا ابدا بس بدات احس من كلماها انها بتحبني قلت ابعد عنها بدل ماتيجي تقولها وابقى
في موقف محرج اصل هيا بنسبالي مش اكتر من زميلة في الجامعه يعني حتى ماوصلتش لدرجة
الصداقة وكمان مش عاوز اجرحها
مريم : مممممممممممم قولتلي على فكرة انا لازم اروح دلوقت عشان خالو هيجلنا ولازم اكون مستنياه
اسلام : اوك يا مريومه خلي بالك من نفسك وانا كمان هروح ماليش نفس اعد في الجامعه النهارده
مريم : اوك يلا باى
اسلام : باى اية ياحجة انا هاجي اوصلك لما تبقى تركبي ابقى امشي
مريم : ده اية الكرم ده
اسلام : مش كفاية مش هعد معاكي النهاردة
مريم : والله طيب ماشي
اسلام :يلا اتفضلي قدامي

بعد ما اسلام وصل مريم وشفها وهيا بتركب واختفت من قدامو
" س: انا بجد مش فاهم اي حاجة ولا فاهم شعوري نحيتها ولا فاهم شعورها نحيتي يعني ازاي
وحده تكون بتحب واحد وتقولو انت اوقات بحبك واوقات بتبقى انتيمي دي اصلا مش عارفة تحدد
انا مين فيهم هيا مش بتحبني ولا حاجة كل الموضوع انها شفتني امبارح زعلت فقالت تراضيني
عموما لو اتكلمت معايا تاني في الموضوع ده هاوجها وخلاص عشان انا تعبت بجد ..... وانا مدايق لية
منا نفسي مش عارف ازا كنت بحبها ولا لاء يلا بقى تيجي زي ماتيجي

روحت مريم واستنت خالها لحد ماجة
مريم : خالو حبيبي ممكن اتكلم مع حضرتك شوية كده
خالها: يا سلام تحت امرك ياحبيبت خالو
خدت خالها ووقفو في البلكونة
الخال: ها يا ست مريومه في اية هو باين كده ان في حاجة كبيرة بصي ماتنكريش كلو باين في عنيك
مريم :قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 005 ايوة ياخالو في واحد معايا في الجامعه حسة اني بقرب منو بسرعه اوي وهو كمان كده
بس مش عارفة بقى هو بيحبني ولا لاء وانا حسة ان في حاجة كبيرة بتشدني لية مش عارفة هو اية
الخال: مممممممم بصي من غير مادخل في تفاصيل ولا اسال هو مين ولا الكلام ده ماتقوليلهوش
انك بتحبية لحد مايقول هو ده اولا ثانيا لازم تتاكدي من مشاعرو نحيتك عشان ماترجعيش وتندمي
مريم : صح ياخالو وعموما اي حاجة هتحصل هاجي اقلك على طول انت عارف مش بقدر اخبي
حاجة عنك ياحبيبي
الخال: ماشي ماشي ادحكي عليا بكلمتين

وفي تاني يوم في الجامعه

مريم : انتي يابت مش هتبطلي كل يوم تجيبي ولاد شكل بتعرفيهم منين دول ولا ازاي وهما الي
بيكلموكي ولا انتي الي بتروحي تتعرفي عليهم
بوسي : اية يابنتي انتي مقفلة كده لية وهتفرق في اية يعني انا اكلمهم ولا هما يكلموني عادي بنتعرف
وبنيجي نعد في الجامعه شوية بقلك اية بقى ماتعمليش زي كل مرة وتسيبيني وتمشي خليكي معايا
مريم : يا سلام ياختي لاء انا هروح انادي اسلام يجي يعد معانا اصلا شكلنا وحش جدا وحنا وقفين
مع العيال دي
بوسي : يا سلام واسلام بقى هو المحرم بتاعك هتجيبية يعد معانا وكمان شكلك مش بيبقى وحش وانتي
وقفة معاه
مريم : لا طبعا ياخفيفة على الاقل واحد معانا في الدفعه يعني لو اي دكتور عدى ولا اي حد من الدفعه
هيفهم اننا زمايل او بنتكلم في المحضرات مش عيال مش من الجامعه اصلا واعد معاهم اي حد هيعدي
هيفهم غلط
بوسي : ماشي يختي بطلي كلام بقى وروحي نادي سي اسلام بتعاك ده

راحت مريم ونادت اسلام وهو اعد مه ناس صحابهم في الدفعه
مريم : هاى ياجماعه ازيكو عاملين اية
محمد202: اية يابنتي هو محدش بيشوفك غير في المناسبات
مريم : ده انا الي مش بنزل الجامعه اصلا
محمد202 : معلش بقى يا مريم انتي عارفة الشغل وقرفو
مريم : ماشي ياسيدي نعديهالك اسلام معلش احنا عوزينك شوية معانا
اسلام : ماشي يا مريم انا اصلا كنت جايلكو دلوقت
مريم : طيب احنا اعدين ....
اسلام : لا انا جي معاكي
مريم : طيب اوك
اسلام : خلاص ياجماعه مش عاوزين حاجة انا ماشي محدش يرجع يقول كنا عوزينك مفهوم قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Biggrin
محمد202 : ايوة ياعم عشان مريم جت تروح معاها على طول واحنا بتطلع روحنا عشان تيجي تعد معانا
مريم : ايوة هدي نفوس انت اشتغل اشتغل
محمد202 : لاياستي وعلى اية
مريم : يلا بقى يابني كفاية كده اتقر علينا كتير قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Tongue
اسلام : اه يابنتي يلا سلام يا شباب

................
اسلام : اية في اية انتي اول مرة تيجي تناديني عشان اعد معاكو
مريم : ابدا اصلا بوسي جايبة ناس صحبها واعده معاهم وانا مابحبش الجو ده انت عارف بقى
اسلام : اه هيا كل شوية تجيب ناس ولا اية حكيتها
مريم : معرفش بقى اتفاهم انت معاها انا تعبت من كتر ماتكلمت
اسلام : ماشي انا هشوف الموضوع ده .....ازيك يا بوسي اخبارك
بوسي : احسن منك طبعا اعرفك بيبو .. محمد ... هانى
اسلام : اهلا اهلا وانتو بقى في اية
بيبو :احنا تجارة وقلنا نيجو نزركو
اسلام : اهلا والله شرفتو
اعدت مريم على الكرسي الي قدامهم فجة بيبو اعد جمبها
بيبو : مالك كده خدتي جمب
مريم : لا ابدا ولا حاجة عادي
بيبو : هو انتي مع بوسي سنة 3
مريم : اه
بيبو : انا دي اخر سنة ليا وان شاء الله اشتغل بعدها مع بابا في شركتو
مريم : مممم برنا يوفقك

لاحظ اسلام اختفاء بيبو و مريم وانهم اعدين مع بعض اتنرفز جامد وراح عليهم وهو بيحاول مايبينش غضبو
اسلام : اية اعدين لوحدكو لية
بيبو : ابدا دي مريم جت اعدت لوحدها قلت اشوف ملها
اسلام : اه قلتلي .... وسعلي شوية كده اصل رجلي وجعاني
واعدت بينهم في النص
"م : اية ده هو بيغير عليا ولا عشان قلتلو اني مش حابة الجو ده عمل كده لا مش معقول بجد
مش مصدقه نفسي بيغير عليا بيغير عليا قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 11ap
اسلام : اية ساكتين لية
مريم : لا ابدا عادي مافيش كلام
اسلام : طيب اقوم انا اسيبكم براحتكم
وقام اسلام وهو متنرفز على الاخر ووقف بعيد
مريم : بعد اذنك يابيبو
وقامت جري على اسلام
مريم : اية مالك حصل اية
اسلام : مهو اصل انا مش كيس جوافة
مريم : اية يابني منا قلتلك مش بحب الجو ده رحت اعد بعيد عنهم عشان ماتخنقش لانهم فعلا يخنقو
اسلام : اه وبعدين
مريم : هو جة واعد جمبي وماكنتش بتكلم معاه اصلا وبرد على قد السؤال بس
اسلام : ممكن بعد كده ماتمشيش من جمبي غير لما تقوليلي انا مش هعد ادور عليكي كل شوية
مريم : انت بتكلمني كده لية ان ماعملتش حاجة غلط لكل ده
فضلو هما الاتنين ساكتين شوية و مريم بتحاول تمسك دموعها دي اول مرة اسلام يزعق لها وهيا كمان
مش غلطانة ماكنتش بتحاول تبصلو عشان مايشفش الدموع الي في عنيها وفجاءة
مسك اسلام ايديها ورفعها وبسها
اتنفض جسم مريم وحست انها مش قادرة تقف بصت لاسلام
اسلام : انا اسف
مريم : قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 005 ا....ا...انا مش .....مش قادرة اقف
سابتو مريم وجريت على اول كرسي واعدت ماكنتش قادره تاخد نفسها حتى
اسلام : مالك يا مريم
مريم : ها ......قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 005
اسلام : انتي كويسه
مريم : اه ....اه ... كويسةقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 005
اسلام : مريم ماتزعليش منى بس ماقدرتش اشوف حد اعد جمبك خفت عليكي انتي ماتعرفيش
دول بيفكرو ازاي
مريم : اه ...اه ...حصل خير قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 005
اسلام : يعني مش زعلانة
مريم : لا..........لا قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 005
اسلام : طيب ماشي يلا قومي نقف معاهم شوية ولا اقلك تعالي نتمشى احسن
مريم : طيب قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 005
واعدو يتمشو مع بعض شوية واول ما قدرت مريم تاخد نفسها شوية وتتكلم عادى
مريم : اسلام ممكن اسال سؤال
اسلام : طبعا يا مريم اتفصلي
مريم : هو انت لية لحد دلوقت مابعدتش عني
اسلام : يعني اية
مريم : اصلك قولت ان لما تحس ان وحده بدات تحبك بتبعد عنها وعشان كده بعدت عن البنت الي
كانت معاك في تربية وكمان بعدت عن اماني اشمعنى انا مع اني قلتهالك من الاول اني ممكن احبك بجد
اسلام : مريم انا عاوز اكلمك في موضوع مهم اوي بس ماتزعليش منى
مريم : طيب اتفضل


استنوني بقى الحلقة الجايةقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 1
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جمال راجح
المدير العام
المدير العام


ذكر عدد المساهمات : 627
نقاط : 17094
تاريخ التسجيل : 07/02/2010
العمر : 53
المزاج الحمد لله على كل شيء

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة أبريل 02, 2010 9:02 am

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
casper
عضو مشارك
عضو مشارك
casper

ذكر عدد المساهمات : 34
نقاط : 16843
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 36
المزاج cool

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة أبريل 02, 2010 4:05 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
casper
عضو مشارك
عضو مشارك
casper

ذكر عدد المساهمات : 34
نقاط : 16843
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 36
المزاج cool

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة أبريل 02, 2010 4:11 pm

الحلقة الـتاسـعه قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 11nk%282%29


مريم : خلاص مش هزعل قول انت بس
"م : ممكن يكون هيقولي بحبك مهو الي عملو النهارده اكبر دليل على كده يارب .....طيب انا هقلو اية
استني بقى ماتستعجليش شوفي هيقول اية

اسلام : بصي الكلام الي بقولو ده عشان مصلحتك مش عشان حاجة تانية مريم ..... انتي مش
بتحبيني
مريم : انا و...و مين قالك اني بحبك
اسلام : لو سمحتي سيبيني اكمل كلامي
مريم : اتفضل
اسلام : مهو مافيش حد يحب حد ويقولو انا بحبك اوقات واوقات بحس انك انتيمي ده مش حب ده مجرد
انك مرتاحة ليا مش معتبراني اكتر من صديق او انتيم زي ماقلتي مش اكتر من كده مريم عشان خطري
بلاش نتكلم في المواضيع دي عشان انتي عارفة انا جوايا اية وكفاية اوي اني اتجرح مرة مش هستحمل
اتجرح تاني
مريم والدموع ماليه عنيها : خلصت كلامك
اسلام : اه
مريم : طيب اوك باى
وسابتو وجريت برا الجامعه كان نفسها اي عربية تخبطها نفسها تموت عوزة تعيط جامد احاسيس
كتير كانت جواها ومش عارفة تعمل اية بقت ماشية وعينيها بتدمع وكلامو عمال يتردد على ودنها
انتي مش بتحبيني انتي مش بتحبيني
واول مادخلت قوضتها لما صدقت رمت نفسها على السرير واعدت تعيط جامد
"م : هو لية عمل كده طيب منا قلت كده عشان مش يبعد عني ..... وبعدين هرجع اكلمو ازاي
هبصلو ازاي بعد كلامو ده .... هو انا هفضل اتعذب كده كتير بسببو لا انا لازم ابعد عنو خلاص انا
تعبت بجد خلاص مش هقدر اكمل

وقامت بعدها تاخد دش يمكن تفك شوية وترجع كويسة وتنسى كل الي حصل النهارده وبعد ماخرجت
كانت فعلا انسانة تانية خالص رجعت تدحك تاني وكانت مبصوطة اوي كانها فعلا نسيك كل الحجات
الوحشة الي حصلت وماكنتش فاكرة غير حاجة واحده بس ان اسلام بيغير عليها وانو باس ايديها غير كده مش فاكرة اي حاجة
دخلت قوضتها وفتحت الاف ام واعدت تقلب في كشكولها وكتبها وتشوف كل الكلام الي كانو بيكتبوة
مع بعض بتشوف خطو وكلامو حست وقتها انها اعده معاه بقت تقراء الكلام وتدحك على الموقف
الي حصل وقتها
في الناحية التانية كان اسلام قافل على نفسو القوضة ومش عاوز ولا ياكل ولا يكلم اي حد
"س: هو انا اية الي عملتو ده انا بجد جرحتها اوي .... ده كده ممكن اخسرها على طول ومانتكلمش تاني
منا جرحتها جامد ... بس كان لازم اقولها الكلام ده عشان ماتفتكرش ان الي جواها حب لانها هيا
مش بتحبني اصلا .............. يوة بقى وبعدين انا هعد اكلم نفسي كده كتير ....طيب مانزل اكلمها
لالالالالالالالالا دي ممكن تقفل السكة في وشي انا بكرة هعتذرها عشان بجد جرحتها جامد
بس يارب تكون كويسة وماتكونش عملت في نفسها حاجة .......... لا انا كده هتجنن رسمي
انا انزل الجيم شوية اطلع كل الي جوايا في الحديد
لبس اسلام هدومو ونزل جري على الجيم وطلع فعلا كل الي جواة في الحديد شال اكتر من طاقتو
لحد ماتعب وبقى مش قادر يقف اصلا روح البيت وهو ماشي
"س: انا خايف عليها بجد عاوز اكلمها اطمن بس انها كويسة طيب روحت ازاي طيب نامت ولا لسة
لالا خليها شوية لحد ماتهدى وبكرة نتكلم عشان ماجرحهاش اكتر من كده
كان كل مايشوف سنترال يقف شوية عاوز يدخل يتكلم وفي الاخر يمشي من جمبو من غير مايدخل
لحد ماوصل البيت اول مادخل
جوجو : اية يابني مالك شكلك مش طبيعي
اسلام : لا مافيش حاجة
جوجو : على فكرة جالك تليفون
اسلام : بجد من مين ها من مين قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Jumpy
جوجو : ومالك فرحت اوي كده
اسلام : جوجو اخلصي بدل مابهدلك
جوجو : ماشي وحده اسمها ...... اسمها ......
اسلام : اخلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــصي اسمها ايةقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Ranting
جوجو : بس بس بشويش كده اسمها هدى
اسلام : قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 11y اي حد يكلمني انا مش موجود مخمود او مت اي حاجة مش عاوز اكلم حد خلاص
جوجو : طيب اهدى بس حاضر مش هحولك اي مكالمات قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Tongue
اسلام : جوجو ربنا يخليكي انا بجد مش طايق تهريج ولا عاوز اكلم حد
وسبها وجري على قوضتو وقفل على نفسو الباب وفضل يفكر في مريم والي عملو فيها لحد ماراح في النوم من التعب

وفي الناحية التانية مريم اعده مبصوطة على الاخر وعمالة تكتب اسمو وتتفرج على كتبها وتدحك
لحد ماجت اغنية بهاء سلطان تحدي اول ماسمعتها قامت تتنطط واعدت تغني معاه (انت واخدها معايا تحدي
في الحب فاكر نفسك قدي ... دنا حبي اكبر من غير ماكتر اسمعني خلي اليوم ده يعدي حبيبي دنا
قدك ميت مرة صدقني بقى ولا اسال برا صدقني يلي على طول عاملي قال اية فاهمها وهيا طايرة)
ومسكت كشكولها
ومسكت القلم واعدت تكتب
كتبت خاطرة صغيرة اسمها اعذرني سيدي
اعذرني سيدي فانت مازلت تجهل بمشاعري اعذرني سيدي فانت لاتعلم ما بقلبي
اعذرني فانا لا اسمح لك انت تحكم على مابداخلي بهذة القسوة فهذا شيء لا يخصك
ان تحكم علية مع انه يخصك انت فانا لا اسمح لك بان تجرح قلبي وتحكم علية بموت او بموت
فما بداخلي لم يصلك بعد لم تشعر به مازلت تجهل بة فاعذرني انا لا اقبل حكمك هذا لانه ظلم
لقلب وهب لك كل احساسه وهب لكل كل مشاعرة واهاته فاعذرني سيدي انا لا اقبل حكمك

بعد ماخلصت قامت طفت النور ونامت كانها طلعت كل الي جواها في الكلمتين دول كانها شالت كل الهم
الي في قلبها في الكلمتين دول ...........وتاني يوم راحت الجامعه وهيا طايرة من الفرح وعمالة
تغني الاغنية حسيت ان الاغنية جاية مظبوط عليها هيا واسلام واول ماشفتو
مريم : اهلا اهلا ازيك ياباشا
اسلام : قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Shocking تمام الحمد الله انتي..... انتي عاملة اية النهارده
مريم : تمااااااااااااااااام الحمد الله احسن من كل يوم كمان
"س: اكيد بتعمل كده عشان تحسسني ان الكلام بينا انتهى واننا صحاب وبس مش اكتر ربنا يستر
مريم : اية ياعم انت رحت فين
اسلام : ها.... لالا موجود
مريم : مممممممممم طيب ممكن اوريك حاجة حلوة
اسلام : ماشي وريني
مريم : تعالى بس نخرج برا المدرج
اسلام : طيب اوك
خرجو هما الاتنين وقفو برا واسلام دماغو عمالة تودي وتجيب مش فاهم تصرف مريم خالص
بعد ماخرجو قامت مريم اديتو الكشكول بتاعها
اسلام : اية ده
مريم : اقراء بس دي وقولي اية رئيك
اعد اسلام يقراءها وهو مش مصدق نفسو
"س: ده كده ....معنى كده اية ..... ان كل كلامي غلط ..... يعني هيابتحبني .....بجد بتحبني قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Doh
اسلام : مريم بقلك اية
مريم : ايه
اسلام : امشي دلوقت حاااااااااااااااااااالا من قدامي
مريم : قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Biggrin23 لية يعني
اسلام : بصي لو مامشتيش دلوقت ممكن يجي امن الجامعه وياخدني انا بسببك
مريم : هههههههه لية يعني
اسلام : مافيش ممكن اعمل فعل فاضح في الطريق العام
مريم : والله هتعمل اية يعني
اسلام : هحضنك بجد مش بهرج والله
مريم : يا سلام قال يعني انا هسكتلك قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Mad
اسلام : انتي لسة بتتكلمي اقلك خلاص امشي انا قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Ranting خليكي اعده هنا
مريم : قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Biggrin23قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Biggrin23قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Biggrin23قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Biggrin23
دخل اسلام المدرج بسرعه
"م : هو اكيد كده فهم انا عوزة اقولو اية ومعنى الي عملو ده انو هو كمان بيحبني اكيد والا كان قالي
ماينفعش وسبني ومشي معنى كده انو هو كمان بيحبني قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 11ap
دخلت مريم المدرج ولقلتو واقف مع اصحابو ووقفت هيا مع اصحابها وكل شوية تبص لاسلام وتلقية بيبصلها
فتبتسم وتبص في الارض وهو كل مايبصلها يلاقيها بصالو فيبتسمو لبعض ويكملو كلامهم مع اصحابهم
لحد مابدات المحاضرة والدكتورة جت وطبعا اعد اسلام جمب مريم زي كل مرة بس كان المره دي
قلبهم هينط من الفرح نفسهم تقولو لبعض انا بحبك نفسهم يقولو للدنيا كلها انهم بيحبو بعض
بس مش عارفين يعملو اية

: انا مش قادرة خلاص انا بجد لو ماقلتهاش دلوقت هيحصلي حاجة مش قادره خلاص
..... يابنتي اهدي شوية مش كده نسيتي كلام خالك مش قلك ماتقوليش لحد ماهو
يقلك اكيد هو

فاهم اكتر منك ماتتجننيش وتعملي حاجة تندمي عليها ....... منا لو استنيت لحد هو مايقول
ممكن اموت فيها انا خلاص مش قااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادرة هيحصلي حاجة كده كتير منا لازم
اقولها دلوقت بجد مش قادرة والله...... مريم اعقلي وماتتجنينش .....لا خلاص هقولها ...طيب هتقوليها ازاي بقى
اه صح .......اه هكتبها في الكشكول واديهالو واشوف هيقول اية ........انتي حرة اعملي الي انتي عوزاه يامجنونه
اه هعمل الي عوزاه وانا فعلا مجنوووووووووووووونة
مسكت مريم القلم وايديها بترتعش جامد وكتبتلو
بص بقى عاجبك ولا مش عاجبك انا بحبك
واديتو الكشكول اعد اسلام متنح شوية في الكشكول وعمال يقراء الكلمة مرة واتنين وتلاتة مش مصدق نفسو
"س: طيب اعمل اية دلوقت انا مش عارف ...... اقول اية ولا اعمل اية ....

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رهف
مشرفة
مشرفة
رهف

انثى عدد المساهمات : 242
نقاط : 16671
تاريخ التسجيل : 10/01/2010
العمر : 34
المزاج على حسب

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة أبريل 02, 2010 10:00 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
casper
عضو مشارك
عضو مشارك
casper

ذكر عدد المساهمات : 34
نقاط : 16843
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 36
المزاج cool

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أبريل 05, 2010 1:18 pm

الحلقة 10قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Jumpy



لاحظة مريم سكوت اسلام
"م : خلاص يا اسلام انا كده فهمت مش عارف تتكلم ولا عاوز
تجرحني وتقولي احنا صحاب بس ...... خلاص مش مستنة
منك حاجة انا فهمت قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Sadd
لفت مريم وادت اسلام ضهرها شوية وحطت ايديها جمبها على الكرسي

وفجاءة ......................................قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Shocking


حست بان ايديها اتشالت من جمبها ..... وجسمها كلو بقى يتنفض
لقت ايديها في ايد اسلام وقتها بس فهمت الحقيقة ماكنتش مصدقه
نفسها لاول مرة تحس ازاي الايد بتتكلم وتقول كل حاجة
حست بلمست ايدية وهيا بتقولها بحبك لاخر لحظة فعمري
وعمري مابعد عنك تاني دنا ماصدقت لقيتك .... بعد كل ده
مريم مابقتش قادرة تتكلم وايديها كانت بترتعش جامد حست
ان قلبها هيقف .....مش قادرة تاخد نفسها حست انها خلاص
هتموت دلوقت حالا ..... كل الي بتعملو انها ساكتة ومتنحة
مسكت القلم بالعافية وكتبت لاسلام

مريم : انا بجد مش قادرة استحمل ممكن اموت

اسلام : بعد الشر عليكي انتي مدايقة عشان مسكت ايديك

مريم : احمر وشها وبصتلو وهزت رسها بكسوف لاء

ابتسم اسلام لمريم وحضن ايديها جوة ايديه جااااااااااامد اتنهدت مريم وبتسمتلو
قطع اللحظة الرومانسية دي الدكتورة وهيا بتقول

الدكتورة : خلاص ياجماعه كده المحاضرة خلصت واتمنى منكم انكو
تركزو شوية عشان الامتحنات خلاص قربت

طبعا قام نص الطلبة الي ورا يجرو على الباب والدكتورة لسة بتتكلم

الدكتورة : اه معلش ياجماعه ارجعو مكنكو عشان اقلكو اية المقرر والملغي

طبعا كان وصل صحاب اسلام الي ورا عند الباب وكان اسلام وقف وخرج برا
البنش ومريم اعده على اخر البنش ولما قالت الدكتورة كده كسلو صحاب
اسلام يرجعو ورا تاني فقالو يعدو قدام فدخل واحد من صحابهم اعد جمب
مريم ودخلو لجوة خالص ودخل الباقين كلهم البنش وكان اسلام اخر واحد
وجمبو بنت من صحابهم بقى اسلام هيموت من الغيظ

"س: يعني هيا حبكت دلوقت المقرر والملغي مكان قولتية من الصبح
وبعدين بقى والي اعد جمبها ده اعمل فية اية ده اصلا معجب بيها جدا
وهو قالي كده يالهوي ..... دول بيدحكو كمان شكلي هصور قتيل النهارده

وفي الناحية التانية مريم عمالة تدحك جامد عشان مايبنش عليها انها هتموت من الغيرة

"م : ودي اية الي اعدها جمبو دي ياربي بقى يعني حبكت مهم كلهم ولاد جت على دي
ولزقت جمبو صحيح معندهاش دم تعد جمبو لية بقى

وكل شوية اسلام يبص على مريم وهيا كمان تبص علية صحيح كانت خمس دقايق
بس عدت على الاتنين خمس سنين واول ماخلصت المحاضرة جري اسلام ووقف
قدام مريم وصاحبو الي كان جمبها اتبسطت مريم جامد ونطت من على البنش وخرجت
معاه وهما مشين

نيهال: اية ياعم اسلام جريب بسرعه لية مش قلت انك هتوصلني

"م : ودي اية دي كمان هيوصلك اية ياختي لية كنت يمين .........اه عشان
كده جت لزقت جمبو مااااااااااااشي يا اسلام من اولها كده طيب

اسلام : اه طبعا يانيهال انتي تامرى بس والله وعدت مريم اني اوصلها للمحطة
وبعدين انتي معاكي وائل وعمر والناس كلهم وكلكو طرقكو واحد معلش عديها المره دي

مريم بغيظ : لا وعلى اية مش مشكلة روح وصلها عموما عمر واحنا في المحاضرة
قالي الوقت اتاخر وانا اروحك

اسلام : والله بقى كده

نيهال : اية ياعم انت وهيا واخرتها ............... اقلك ولا انت ولا عمر ولا وائل
انا هروح لوحدي سلام

"م : يكون احسن برضو اوووووووووووووف دنتي لزقة

اسلام بنرفزة : حضرتك شيفاني كيس جوافة حلوة دي عمر يوصلك لية ياماما
كنت مت ولا حاجة

مريم وهيا هتموت من الدحك : لية يعني هو انت مسؤل عني كل يوم توصلني ولا اية
انا قلت اريحك شوية

اسلام : والله لا متشكر اوي مش عاوز ارتاح ويلا قدامي بدل ما............. اهو والله

مريم : بدل ما اية بقى ان شاء الله

اسلام : بدل ماحضنك ... امشي كده وانتي حلوة يلا يا بنتي

مريم : هههههههههههههههههه ماشي يابابا

مشيو هما الاتنين واديهم في ايد بعض وكانو طيرين هما الاتنين من الفرح ووصلها لحد ماركبت
وهيا في التاكسي اتصلت على صااافي

مريم : اهلا ياقطتي .... اخبارك

صافي : تمام الحمد الله يابوبي

مريم : انتي في البيت

صاافي : يعني هروح فين ياحسرة

مريم : طيب انا هعدي عليكي دلوقت اوك

صافي : اوك ياقمر باى

مريم : ماشي باى

وفي الناحية التانية كان اسلام ماشي وسرحان

"س: انا مش عارف انا اية الي عملت وده انا صحيح معجب بيها بس
لسة ماحبتهاش او .....او لسة مانستش مريم وانا مش عاوز اخونها دي انسانة
حساسة اوي مش عاوز اوريها الي شفتو ..... يارب انا من النهارده مش هفكر في مريم
تاني مش عاوز افتكر أي حاجة منها ولا عاوز اعرفها اصلا ولما تتصل مش هرد عليها
بس يا ترى هقدر ابعد عنها .............يارب

اول ماوصلت مريم عند صاافي اديتها المقرر والملغي واعدو يتكلمو عن الي حصل

صاافي : مممممممممممممم بصي يا مريم هو الي حصل اليومين الي فاتو دول بيقول انو بيحبك
بس ماتنسيش انو لحد دلوقت ماقلهاش صريحة يعني من الاخر هو لسة مش متاكد من حبو ليكي
او مش عارف هو بيحبك ولا لاء وانتي كمان غلطانة عشان قولتيهالو دلوقت المفروض كنتي
استنيتي لحد ماهو يقولها ...بصي الولاد لما يلاقو ان في بنت بتحبهم اوي وبتعملهم كل حاجة
بيتسلو بيها شوية ويسبوها أي حد عموما فينا كده لما يحس ان في حد بيحبو وبيقرب منو
بيفتكر انو بيبحو برضو وفي الاخر بيفوق ويلاقي نفسو انو مش بيحبو

مريم : انا عارفة كل كلامك ومش بقول غلط بس عارفة حسة اني طايرة فوق مش عاوزة افكر
في حاجة غيرو وغير اني بحبو انا مش مستنية منو حاجة ولا حتى عوزاه يقولي بحبك
مش عاوزة منو حاجة غير اني احبو من بعيد وبس

صافي : مريم انتي كده بتعذبي نفسك عمرك ماهتقدري تستحملي كل ده

مريم : مش عارفة بجد اعمل اية بس انا دلوقت مبصوووووووووووووووووووووووووطة

صااافي : ايوة ايوة علي صوتك كمان صحي الجيران .....اهمدى شوية انا مبصوطة انك
فرحانة بس برضو فكري يا مريم مش عوزاكي تندمي في أي لحظة ولا تزعلي بسبب أي حد

مريم : حاااااااااااااااضر هفكر وهشوف تصرفاتو بيحبني ولا لاء
استنوني الحلقة الجاية قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_smile
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رهف
مشرفة
مشرفة
رهف

انثى عدد المساهمات : 242
نقاط : 16671
تاريخ التسجيل : 10/01/2010
العمر : 34
المزاج على حسب

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أبريل 07, 2010 8:38 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رهف
مشرفة
مشرفة
رهف

انثى عدد المساهمات : 242
نقاط : 16671
تاريخ التسجيل : 10/01/2010
العمر : 34
المزاج على حسب

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أبريل 07, 2010 8:46 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
casper
عضو مشارك
عضو مشارك
casper

ذكر عدد المساهمات : 34
نقاط : 16843
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 36
المزاج cool

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة أبريل 09, 2010 5:05 pm

الحلقة 11 قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 110



مريم : انا بجد مش عارفة مالو هو اتغير اوى بصي انا مابقتش فهماه بجد هو كل شوية بحال لما
يلقيني بعدت شوية يحاول يقرب مني اوي ويقولي كلام حلو اوي ويحسسني بحبو ولما اكون قريبة
منو على طول معاه وبطمن عليه القية بعيد اوي عني بجد مابقتش فهمة هو عاوز اية

صافي : يا بنتي انا قلتلك من الاول اسلام ده مش بتاع حب والكلام ده اسلام حاطط هدف قدام عينو
ومش عاوز اي حاجة تعطلو كل همو في الدنيا انو يبقى دكتور واي حاجة بتعطلو عن الهدف ده بيبعد عنها
ده مش بتاع حب يابنتي واستقرار هو نفسو مش عارف هو عاوزك ولا لاء نسي ست مريم دي ولا لاء
انا قلتلك من الاول بلاش وانتي ماسمعتيش الكلام

مريم وعنيها هتدمع : انا عارفة اني غلطانه

صافي : انا مش بقلك كده هشان تعيطي والله اروح اموتهولك

مريم : انا بس صعبان عليا نفسي لما اجى اقلو بحبك مايردش عليا او يغير الموضوع بجد يا صافي
قلبي واجعنى اوي وكل ماشوفو لابس ام السنسله بتاعتها ببقى بموت وهو ولا حاسس ولا يمكن
حاسس ومش همو انا ماطلبتش منو يحبني ولا قلتلو يوعدني باى حاجة انا كنت بحبو بيني وبين نفسي
بس هو الي اداني امل في بكرة وفي حبي انو مش هيكون من طرف واحد اااااااااااااااااااااااااااااااه
مش عارفة اعمل اية بجد

صافي : بصي يابنتي الي زي ده ماينفعش معاه غير انك تعملية زي مابيعملك يمكن يحس انتي من ساعت
ماعرفتية وانتي مابتعديش الا معاه هو وبس طول اليوم معاه حسسية ان في غيرو في ناس تانية
في صحابك في الجامعه في حجات تانية كتير اهم منو وماتقوليلوش بحبك دي تاني عاملية زي مابيعملك
صحااااااااااااااااااااااااب وبس

مريم : اه كده صح زي ماهو بيعمل يصوري يابنتي ابقى اعده معاه ويقولي معلش اصل الساعه كذا هندى معاد
مع البنت الفلانية عشان اشرحلها حاجة ويروح يعد معاها ساعه وانا اعد اتهرى في الشمس لوحدى
وهو بيشرح لوحده تانية والله اعلم بقى بيشرح اية

صافي : هههههههههه ليكون بيشرح احياء ولا حاجة

مريم : انتى هتهرجي انا بجد بغير علية اوي وهو مبصوط اوي بكده وعمال يغيظ فيا

صافي : خلاص شوفي هو بيغير عليكي من مين وغظية هو كمان وزي ماتفقنا تعاملية عااااااااااااادي
صحاب وبس

مريم : انا فعلا لازم اعمل كده واما اشوف اخرتها اية معاه

صافي : قومي بقى نتغدى اصل انا هموت من الجوع

مريم : ماشي يا حجه



في الناحية التانية

محمد 202 : وانت بقى مش ناوى تتاهل ولا اية ياعم

اسلام : هههههههههه اتاهل لا لسة ماجاش كشف الجيش ربنا يستر

محمد 202: اسلام ماتتهربش من سؤالى انت فاهم قصدى كويس

اسلام : والله يا محمد بعد الي شفتو مع مريم مابقتش قادر اعمل حاجة ولا احب ولا عارف اعيش حياتي
طول الوقت بلقيها في بالى مش عارف مافكرش فيها

محمد 202: اسلام انت الي بتعمل في نفسك كده انت مبصوط اوي في دور المجروح دور الضحية الي اتخان
ولسة عايش على ذكرى حبو الاول اسلام فوق لنفسك انت كده هتضيع ماتعملش زي اهو قدامك كنت
عايش نفس الدور ومبصوط بية اوي وفرحان وانا بعذب نفسي وفي الاخر زي منت شايف عندى 30 سنه
واعد ولا عارف احب ولا عارف اتجوز بقت عندى البنت مجرد وسيلة للراحة انها تطبخلي وتريحني من العذوبية
ووسيلة اجيب بيها عيال مش اكتر من كده بقيت من غير قلب عايش عشان اتكاثر واتناسل واجيب فلوس وبس
فوق يابني ماتعملش غلطتي

اسلام : انا عارف ان كلامك صح بس انا معنديش زرار اضغط علية انساها

محمد202 : صحيح ماعندكش زرار بس عندك كرامة وحده خانتك وسابتك وجرحت كرامتك لسة بتحبها لية

اسلام: والله انا مش عارف بحبها ولا بكرها انا بفكر في اسوء
لحظاتي معاها مش فاكرها ولا حاجة حلوة
بس كل مشكلتي اني بفكر فيها مش مدياني فرصة ابدا افكر في غيرها او اعيش حياتي على الاقل

محمد 202 : اسلام انت لازم تنساها ولا زم تعيش حياتك قدامك احسن منها الف مرة وباين اوي انها بتحبك
ومستعده تعمل اي حاجة عشان ترضيك فكر فيها شوية اديها مساحة من وقتك سعتها هتنسى بتاعه دي

اسلام : انا عارف ان مريم بنت كويسة جدا وحساسة انا مانكرش اني معجب بيها جدا بس لسة ماوصلتش
لدرجة اني احبها انا لحد دلوقت ماقلتلهاش الكلمة دي ومش عاوز اقولها غير وانا متاكد مليون في المية
اني مابفكرش في غيرها مش عاوز اجرحها ولا عاوز اخونها مش عاوز توصل معاها لدرجة اني اكون معاها
بجسمى وعقلي في حتة تانية خالص بعيده عنها

محمد202 : انا معاك بس بجد مريم بتحبك اوى يابني انا عمرى ماشفتها بتلبس كده ولا بتحط ميكب غير بعد انت
ماشرفت بنت بجد مخلصة لابعد الحدود طول منت مش موجود ماتعدش في الجامعه ولا حتى بتكلم
حد سواء في وجودك ولا في غيابك انت عارف لو ماكنتش بتحبك كنت رحت خطبتها بجد يابني دي
الانسانة الي الواجد ياتمنها على اسمو وبيتو وعيالو ويتاكد انها هتحافظ علية

اسلام : اية اية ياعم انا هنا اتلم بقى

محمد202 : ده على اساس انك بتغير عليها

اسلام : معرفش بس باين كده قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 08

محمد202 : كويس ده اول الطريق

وخبط باب قوضة اسلام ودخلت مامتو
الام : اية يا اسلام مش ناوي تاكل دكتور محمد بقى ولا هتجوعو
اسلام : والله انا الى واقع بجد ياقمر
الام : طيب يلا اتفضلو الغدا جاهز


وفى تاني يوم في الجامعه دخل اسلام المدرج لقى مريم مبصوطة وكلها حيوية ونشاط جامد اوي
وعمالة تتنطط من بنش لبنش وتكلم صحابها وبتدحك

"س: هيا البت دي اتجننت ولا اية .....يمكن تكون مبصوطة شويتين ولا يمكن تكون شاربة حاجة
ربنا يستر

اول ماشفتو مريم راحتلو وسلمت علية سلام رجالة

مريم : اسلام باشا ازيك ياعم
اسلام : اهلا يا مريم اية اخبارك

"س: لا ده جنان رسمي

مريم : انا تمام الحمد الله وانت
اسلام : كويس جدا

"م : ماشي نمشيها صحاب يا باشا وما اشوف

في اللحظة دي دخل محمد وعمر من باب المدرج ولمحو اسلام

محمد وعمر من بعيد : ازيك يا اسلام ازيك يا مريم

مريم : تمام الحمد الله ...بقلك اية انا هروح اسلم عليهم بقالي كتير مش بكلمهم وعيب كده بجد

اسلام : طيب روحي ..... ولا اقلك هاجي معاكي

طلعت مريم فوق اول بنش قابلتو وفضلت تتنطط لحد ماوصلت للبنش الي اعد فيه محمد واعدت
قدامهم على البنش كان اسلام واقف متنح اوى ليها وهيا عمالة
تتنطط ومش مصدق الي بيحصل

"س:ياترى مالك يا مريم اية الي مغيرك كده

مريم : ازيكو ياجماعه واية اخبار المذاكرة
محمد202 : ماحدش يجيب سيرة المذاكرة دي خالص
مريم : لية بس كده
عمر : اصلو ياستى اعد 24 ساعه في الصيدلية مابيلحقش يفتح كتاب
مريم : انا بجد مستغرباك اوى حد يابني يخلص صيدله ويجي يدرس تاني فلسفة
محمد202 : ههههههه اعمل اية بحبها
مريم : قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Biggrin واخدها عن حب يعني
محمد202 : ايوة ياستي عن حب بس انا سمعت انك ناوية تكملي دراسات وتبقى دكتورة مع اسلام
مريم : والله بفكر بس مش عارفة ممكن اصرف نظر

بص ليها اسلام بنرفزة

اسلام : لية بقى ان شاء الله
مريم : اصلي في الاخر برضو مش هنفع عارف انا مش بحب القسم اصلا
عمر : يا بنتي انتي اخرك بيت جوزك
مريم : اهو لما يبقى يجي بقى
عمر بخباثه : لية مافيش اي مشاريع كده

بصو اسلام جامد وقام بص لمريم

مريم : لا والله يابني اديني قدمك اعده لسة مالقتش ابن الحلال قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Biggrin
عمر : لية ياقمر وانا رحت فين منا تحت الخدمة اهو

مريم :قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Biggrin ماشي افكر

"س: لا انا امشي احسن بدل ما اضربها قلم على وشها

اسلام : بعد اذنكم يا جماعه انا هروح اشوف الدكتور

"م : قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 11apقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 11ap احسن اتفرس يارب يحس بس

محمد202 : ماشي ياباشا اتفضل

اعدت مريم تبص على اسلام الي خارج متنرفز على الاخر ومش طايق نفسو وتلوم في نفسها

"م : لا واضح اني زوتها ..... ولا زوتها ولا حاجة كده احسن خلية يعرف قمتك .... وعمر ده كمان غلس
زاد الموضوع نار ....احسن احسن.....لا انا مش بحب اشوفو زعلان هقوم اصالحو ......خليكي كده
عبيطة هتبوظي التخطيط كلو ياغبية ......مايبوظ وانا مالى مش هستحمل اشوفو مدايق منى

محمد202 : اية يا مريم رحتي فين

مريم : لا ولا حاجة انا هقوم اجيب حاجة من كافتريه القسم اجبلكو معايا
محمد202 : لا شكرا ياقمر
عمر : لالا لو عزت هقلك
مريم : ماشي بعد اذنكم
وجريت تدور على اسلام لحد ماشفتو

"م : بصي اعملي نفسك داخلة الكافتريا واسالية على الدكتور .......اه كده كويس عشان مايفتكرش
اني جاية وراه ..... ماشى

مريم : اية ده هو الدكتور لسة مجاش

اسلام بغيظ : لا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جمال راجح
المدير العام
المدير العام


ذكر عدد المساهمات : 627
نقاط : 17094
تاريخ التسجيل : 07/02/2010
العمر : 53
المزاج الحمد لله على كل شيء

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أبريل 10, 2010 10:24 am

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
casper
عضو مشارك
عضو مشارك
casper

ذكر عدد المساهمات : 34
نقاط : 16843
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 36
المزاج cool

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 11, 2010 8:26 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
casper
عضو مشارك
عضو مشارك
casper

ذكر عدد المساهمات : 34
نقاط : 16843
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 36
المزاج cool

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 11, 2010 8:39 pm

الحلقة 12قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Jumpy


مريم : مالك مكشر كده لية ومبوز
اسلام : مافيش ..........صحيح اتخطبتي انتي وعمر ولا لسة
مريم : لا طبعا لسة وانا اعملها من غير ماعزمكقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Tongue
اسلام : طيب كويس انك عاملة اعتبار لحاجة بينا
مريم : طبعا يبني احنا مش صحاب
اسلام :.....................اه طبعا صحاب جدا كمان
مريم : اسلام ممكن اسالك سؤال.؟؟
اسلام : مريم انا مخنوق دلوقت ومتنرفز على الاخر وممكن اتخانق مع اي حد ومش هتتبصطي من اي
كلمة اقولها دلوقت فياريت تبعدي عني دلوقت ممكن
مريم : اهدى اهدى ماشي هسيبك دلوقت واروح اعد مع محمد وعمر شوية
اسلام : براحتك انتي حرة
مريم : طيب باى

مردش عليها اسلام وكان وشو احمر من كتر الغيظ وهيطرقع من الي مريم عملتو بس مش قادر يتكلم

"س: وانا مالى انا حارق دمي لية تعرف محمد تعرف عمر تتكلم معاهم تعمل الي تعملو انا مالى مدايق لية
.....لا انا مدايق ومدايق اوى كمان يمكن عشان حسيت انها هتضيع مني ...انا مابقتش عارف بحبها ولا لاء
يارب....................

دخلت مريم الكافيتريا ووقفت

البائع : ايوة ياانسة تامرى باية
"م : لامش هاخد قهوة هو بيحبها مش هشربها من غيرو ماتعودتش على كده ....طيب هاخد اية
لالالالالالا ولا مورو ده بيموت فيها واول مرة اكلها كنت معاه ............لا ولا دوريتوس هو ديما الي بياكلهولي
طيب هو زعل منى لية عشان بعدت عنو ولا هو مازعلش ولا اية بقى انا مش فاهمة بس بيكلمني وحش
انا لازم اصالحو ماينفعش اعيش في الدنيا وهو مدايق مني وزعلان مني لازم اصالحوقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Shocking
البائع : اية هو انا قلت حاجة غلطت مش هتردي ولا اية يابنتي انتي
مريم : اه معلش اسفة خلاص مش هاخد حاجة شكرا

وخرجت مريم ودورت على اسلام بعينيها مالقتوش عرفت انو راح المدرج سالت على الدكتور وعرفت انو
لسة واصل وهيشرب القهوة ويرحلهم

"م : تمام كده دلوقت قدامي وقت اروح اصالحو ولا بعد المحاضرة احسن هيا دي اخر محاضرة بعدها
اروح اصالحو تمام كده ..

وراحت على المدرج لقت اسلام اعد لوحدو في مكانهم وعمال يقراء كتاب زي كل مره راحت واعدت جمبو
فضلو هما الاتنين ساكتين شوية

مريم : الدكتور لسة جي من شوية هيشرب قهوة ويجي
اسلام وهو باصص في الكتاب : اه عرفت
مريم : مممممم طيب ممكن تخليني ادخل جوة اعد
اسلام وهو بيقوم بنرفزة : اتفضلي
مريم : شكرا

اعدت مريم جمبو ومش عارفة تلطف الجو ازاي ولا تصلحو ازاي مسكت موبيلها وفتحت اغنية عمر دياب ومالو
بصلها اسلام وقلبو بدا يرق شوية بصلها نظرة عتاب شوية فهمتها مريم وبصت في الارض كانها بتقولو
انا اسفة اوى .............ياحبيبي
دخل في اللحظة دي الدكتور قفلت مريم الموبيل واعدت طول المحاضرة تفكر ترضي اسلام ازاي وتعملو اية


بعد ماخلصت المحاضرة قام اسلام ورا الدكتور يسالو على حاجة لمت مريم حاجتها وحجتو ومشيت وراه
ولما خلص مع الدكتور لقاها وراه ومسكة كتبو وحضناها وبتبصلو
وعينها بتقولو انا اسفة

اسلام : لية كده تعبتي نفسك
مريم : لا ولا تعب ولا حاجة
اسلام : ربنا يخليكي طيب هاتي الحاجة اشيلها انا
مريم : لا ان مبصوطة كده
اسلام : طيب يلا ننزل
مريم :طيب


وهما ماشين ساكتين مافيش بنهم اي كلام

"م :منا لازم اشوف طريقة اخلية يعد بيها لحسن كده هيروح ومايعدش معايا ومش هعرف اصالحو
مممممممم ...لقتها !!قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 11umbup
مريم : اسلام هو انت هتعمل اية في امتحان الكمبيوتر ده قرب وانت ماحضرتش محضرات كتير ومش مدرب
على الجهاز خالص
اسلام : اه والله فكرتيني مش عارف انا هشوف حد يشرحهولي
مريم : طيب منا موجوده وممكن اشرحولهك انا
اسلام : بجد يا مريم ربنا يخليكي
مريم : طيب يلا عشان نبدا اول درس
اسلام : دلوقت
مريم : اه احنا لسة بدرى ممكن اخدك في سيبرات هنا كتير نعد في اي واحد واقلك الحجات المهمة وافهمك
اسلام : طيب اوك بس المهم انتي ماوركيش حاجة
مريم : يعني هيكون ورايا اية مافيش حاجة عندى
ومشي هما الاتنين لحد السيبر ولقوة زحمة جدااااااا مافيش اي مكان
مريم : لحظة بس شوية هعمل حاجة واجي انت خليك واقف لحد ماحد يخلص
اسلام : هتروحي فين يعني
مريم : هشوف حاجة كده واجي

وجريت مريم من غير ماتسمع رد اسلام عليها راحت على اول كشك وجابت منو دوريتوس ومورو وبيبسي
وراحت لاسلام تانى

اسلام : قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Doh يالهوى انتي مجنونة يابنتي
مريم : ايون انا جيباهم عشان اصالحك بس
اسلام : ومين قالك انى زعلان
مريم : انا عرفة من غير ماتقول كل حاجة بتبان عليك بفهمك من غير ماتتكلم
اسلام : والله طيب متشكر ياستي وماتعمليش كده تاني
مريم : بصراحة مضمنش ممكن اعمل اية تانى
اسلام : والله طيب اما اشوف اخرتك اية

خرج صاحب السيبر
اتفضلو ياجمعاه الجهاز فضي اهو

دخلو هما الاتنين واعدت مريم تعلم اسلام الاساسيات وتفهمو كل حاجة وتخلية يرجع يعملها تاني

مريم : يابني ابعد كده شوية بكتفك ده مش عارفة اعد
اسلام : وانا مالى هو زمبي يعني ان كتافي عريضة اروح فين اخبط البنت الي جمبي يعني
مريم : مهو انا كمان بالطريقة دي ممكن انام على كتفك مش معقولة كده
اسلام : وفي حد منعك متنامي وانا مالى
مريم : بقى كده طيب

حطت مريم رسها على كتف اسلام وغمضت عنيها للحظة حسة وقتها انها فوق السحاب في عالم تاني
ولما فتحت عينها لقت اسلام بيبصلها اوى وعنية مليانة حب وشوق خدت بلها من تصرفها ده وحست ان
الناس بتتفرج عليها فقامت اعدت مظبوط واعدت تكمل لاسلام الدرس وتهرج معاه

"م : نفسي اقلك بحبك اوى نفسي تحس بيا
"س: يارب مش عارف اعمل معاكي اية يا مريم مش عاوز اجرحك ومش قادر ادخل في موضوع حب جديد

وبعد ماخلصو راحو الجامعه تاني واعدو في مكانهم

مريم : اسلام ممكن اسالك سؤال ؟؟
اسلام : يادي السؤال الي محيرك من الصبح قولي ياستي في اية انا جاهز اهو
مريم : هو .....هو ...هو انت حاسس بيا؟؟!!
اسلام : ايوة يا مريم حاسس بيكي والمفروض انك انتى كمان تحسي بيا
مريم : انا بجد مش فهماك شوية بتقرب وشوية بتبعد مش عارفة انت عاوز اية
اسلام : المفروض انك تفهميني وتحسي بيا من غير ماتكلم مش ده كلامك
مريم : طيب ماشي ممكن بجد اسالك سؤال وترد عليا بصراحة
اسلام : تانى ..........طيب ماتزعليش كده اسالى
"س: ربنا يستر ومايكنش الي في بالى
مريم : هو
.....ا....أ..أ..انت بتحبني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
"س: اوبااااااااااااااااااااااااااااااااا

بكره نكمل بقا Sad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جمال راجح
المدير العام
المدير العام


ذكر عدد المساهمات : 627
نقاط : 17094
تاريخ التسجيل : 07/02/2010
العمر : 53
المزاج الحمد لله على كل شيء

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 11, 2010 9:17 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
casper
عضو مشارك
عضو مشارك
casper

ذكر عدد المساهمات : 34
نقاط : 16843
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 36
المزاج cool

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أبريل 14, 2010 4:29 pm

مريم : طيب ماشي ممكن بجد اسالك سؤال وترد عليا بصراحة
اسلام : تانى ..........طيب ماتزعليش كده اسالى
"س: ربنا يستر ومايكنش الي في بالى
مريم : هو .....ا....أ..أ..انت بتحبني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
"س: اوبااااااااااااااااااااااااااااااااا
اسلام :...............
مريم : يعني سكت
اسلام : بصي يا مريم السؤال ده مش هقدر اجاوبك علية دلوقت
مريم : لية يعني
اسلام : في حجات كتير صعب اشرحهالك المفروض انك تكوني فهماه وحسة بيها
"م : انت على طول كده عمرك ماهترسيني على بر شوية تقرب وشوية تبعد
مريم : انا كنت بس عوزة فهم انا اية....
قاطعها اسلام
اسلام : انتى لسة مافهمتيش
"م : ولا فهمت منك حاجة
مريم : يعني مش اوى
اسلام : طيب كفاية كده لوقت
"م: يالهوووووووووووووووى الرحمة مش كده حرام عليك
مريم :.........................
اسلام : ماشي يلا بقى عشان نروح الجامعه هتقفل
مريم : اوك لما توصل رنلي من موبيل جوجو او ابقى طمني بس وانا هكلمك على طول في البيت
اسلام : اوك يا مريومه باى

ومش اسلام من طريق ومشيت مريم الناحية التانية وهيا عمالة تفكر في كلامو
وعدت الايام وهو يوم يقرب منها ويوم يبعد عنها وهيا عايشة في عذاب مش فاهمة هو عاوز اية بالظبط
بس مش قادرة تمنع نفسها من حبو ولا قادرة تبعد عنو لانها فعلا بتحبو بجد
وبعد الامتحانات

مريم : انا مش عارفة بجد هو كل بيعاملني كده لية
صافي : ازاي يعني
مريم : منتى كنتي بتشوفية عامل ازاي اول مايجي الجامعه وقبل الأمتحان قالب وشو بشكل فظيع
وانا ببقى اعده مستنياة ومابيهنش عليا اطلع قبل ماطمن علية وهو بيعاملني معاملة زي الزفت
وبعد الامتحان تجاهل فظيع بجد انتى ماشفتيش اول يوم حصل اية عشان روحتي على طول
صافي : لا حصل اية
مريم : يابنتي نزلت بدري واعدت استناه تحت قدام باب المبنى لحد مالوقت خلص وبعدو كمان وانا بستنى
لحد مازهقت واتخنقت روحت اشوف اصحابي لقيتو اعد معاهم مش قادرة اقلك كان نفسي اموتو
وهو ولا حاسس ولا فارق معاه خرج من الباب الي ورا مع ست اماني هانم وانا اعده مستنية جنابو
لحد ما استويت من ام الشمس الي كلت دماغي وكل يوم كده تعامل زي الزفت وانا مابقتش مستحملة
خلاص التعامل ده كل يوم اطلع الامتحان متنكده
صافي : خلاص متستنهوش تانى وشوفي هيعمل اية
مريم : هههه يعمل اية يابنتي اا ولا في الدماغ اساسا بجد مش فارقة معاه اصلا وجودي وعدمو واحد
يلا عموما بكرة اخر يوم امتحان وارتاح بقى عشان انا تعبت صحيح هتروحي فين بكرة
صافي : ولا هروح ولا هاجي انا هاخد اليوم كلو نووووووووووووم انا مانمتش من اول الامتحانات المقرفة دي
مريم : طيب ماشي ياكسلانة بكرة هعدي عليكي الساعه كام
صافي : الساعه 8 الصبح
مريم : بس كده هنتاخر جامد الامتحان 9
صافي : منا عارفة ياخفة بس ماما هتوصلنا بالعربية
مريم : اه قولتيلي خلاص اوك بكرة الساعه 8 ماشي ياقمر يلا هقوم اراجع
صافي : اوك وانا اخلص الفصل الي في ايدي وراجع
مريم : ماشي باى
صافي : باى

وتانى يوم طلعت مريم الامتحان من غير ماتستنى اسلام عشان ماتتحرجش اكتر من كده وهيا اعده
في اللجنة لقيتو جي عليها
اسلام : يعني ماستنتنيش النهارده
مريم : اه معلش جيت متاخر وطلعت بسرعه بس
اسلام : بقى كده ماشي نتكلم بعد الامتحان
مريم : اوك بس ابقى خد الاذن من امانى الي كل يوم تستناك وتنزل معاك
اسلام : لا منا خدتو خلاص
مريم : والله طيب كويس باى بقى
اسلام : ماشي باى
"م: يابني ارحمني انت مافيش حاجة عجباك الرحمة بقى انا تعبت خلاص مش معقول كده

وبعد الامتحان نزلت مريم ووقفت مع اصحابها شوية ولقت اسلام نازل على طول وجي عليها
اسلام : ها ياجماعه اية الاخبار
دودو : الحمد الله الامتحان كان جامد اخر حاجة وسهل جدا
اسلام : اه والله كان تحفة وانتى يا مريم عملتي اية
مريم : الحمد الله حليت كويس
دودو : ها هتروحو فين النهارده مش هتخرجو معانا
اسلام : لا انا ماليش نفس اخرج النهارده
مريم : ولا انا عوزة اروح واعد شوية مع اخواتي
دودو : ماشي ياكئابة احنا هنروح نتفسح وندخل سينما
مريم : مممممممممممممم خلتيني افكر في الموضوع طيب هتمشو امتى
دودو : لسة قدامنا ساعه ولا اتنين كده عشان مستنين محمد لحد مايخلص امتحان ويجي معانا
مريم : طيب عموما لو هاجي معاكو هتصل عليكي واقلك اوك ياقمر
اسلام : وانا كمان هفكر واقلك
دودو وهيا ماشي : اوك احنا اعدين في مكنا بقى باى
مريم : اوك باى
ومشيت دودو وخدت اصحابها الي واقفين مستنينها بعيد عنها شوية وراحو يعدو في مكانهم
اسلام : مالك بقى
مريم : انا الي مالى انت مش ملاحظ من اول الامتحانت وانت بتعاملني ازاي
اسلام : منا قلتلك يا مريم انا ببقى مشدود اوي الصبح وببقى خايف من الامتحان
مريم : والله على اساس ان المواد صعبة موت
اسلام : مريم انا راسم لنفسي خط معين لازم امشي علية وانتى عارفة كويس ان الجامعه هنا
محدش بينجح فيها بسهولة ولا اية مش ده كلامك
مريم : اه كلامي بس مش معنى كده انك تعاملني بالاسلوب ده
اسلام : خلاص ياستي انا اسف
مريم : ماشي عاوز حاجة دلوقت
اسلام : والله لية بقى رايحة فين
مريم : معرفش
اسلام : بطلي غلاسة وخلينا نعد مع بعض شوية انا مااعتدش معاكي من اول الامتحانات
مريم : معلش منت ماكنتش فاضي لي .....ماشي هعد
"س : يادي النيلة مش هنخلص النهارده
اسلام : طيب تعالى اعزمك على حمص انا هموت من البرد
مريم : اوك
وراحو اعدو في مكان هادى جدا واعدو يتكلمو شوية وطبعا مريم عمالة تغتت على اسلام عشان
الي كان بيعملو معاها طول فترة الامتحانت لحد ما اسلام اتخنق واتخانق معاها جامد
مريم : خلاص ماتزعلش
اسلام : منا قلتلك انا اسف المفروض اعمل اية اكتر من كده ابوس رجلك يعني ولا اعمل اية
مريم : اصلك بجد دايقتني اوى
اسلام : منا اعتذرت خلاص خلصنا مش كل شوية خناق
مريم : ماشي انا اسفة خلاص ماتزعلش
اسلام : مش متهبب
مريم وعنيها هتدمع: انا اسفة خلاص
اسلام : ماشي خلاص خلصنا
مريم : طيب هتخرج معاهم ولا لاء
اسلام : لاء مش هخرج
مريم : عشان خاطري
اسلام : تعبان مش قادر
مريم : عشان خاطري
اسلام : ماشي خلاص قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Mad هخرج
مريم : طيب يلا نلحقهم
راحت مريم لمكان صحابها لقتهم لسة اعدين
مريم : خلاص انا تكرمت وتعطفت ووفاقت اخرج معاكم
لوليتا : ياسلام اية الكرم ده يا مريم ده انتى محدش بيشوفك اصلا واول سنة تعمليها وتخرجي معانا
مريم : معلش قلت اجي على نفسي شوية بقلك صحيح هو من الي يخرج
لوليتا : انا وكريم اخويا ومحمد ودودو وكريمة واحتمال حمدي يجي
مريم : مممممممممم بدام فيها كريم يبقى لازم اجي طبعا
لوليتا : ههههههههههه اشمعنى
مريم : احم احم عادي يعني
لوليتا : احنا فينا من الكلام ده
كان اسلام واقف هيطرقع من الغيظ وهو بيبص لمريم وهيا عمالة تتكلم على واحد تاني غيرو
مريم : طيب هو كريم هيجي هنا ولا هنقابلو فين؟؟
لوليتا : يارتنا كنا جبنا سيرة ربع جنية مخروم كنا لقيناه دلوقت اهو جة اهو بصي وراكي
كريم : ازيك يا مريم
ومد ايديو يسلم عليها
مريم : تمام الحمد الله انت فينك مش باين لية ولا بعد ماخلصت محدش بقى يشوفك
كريم : لا والله يابنتي بس الشغل يعني وكده
لوليتا : مش تعرفنا ولا اية
كريم : اه خالد صاحبي حب يجي يخرج معانا
لوليتا : اهلا وسهلا
كريم : عبير اختي مريم دودو اسلام كريمة وكلووووووووووولهم فلسفة
خالد : اهلا وسهلا
كريم : اية يا اسلام مش تيجي تقف معانا
اسلام : معلش والله اصلي سرحان شوية في الامتحان
كريم : يابني خلاص الي حصل حصل كبر بقى
اسلام : اه عندك حق واضح اني لازم اكبر دماغي من حجات كتير
"م: قصدك اية مش فاهمة
كريم : هو محمد هيخلص امتى
لوليتا : شوية كده ويجي
كريم : طيب ابعدو شوية كده خلو خالد يعد
خالد : لالا عادي مش لازم
وقف اسلام متنح لخالد الي واقف يبص لمريم وبيراقب كل تصرفتها وحكرتها وهيا عمالة تدحك مع كريم
وخالد ولا معبارة
شوية وجة محمد وسلم عليهم كلهم وقامو عشان يخرجو راحو جنينة على النيل وطول الطريق واسلام
ماشي لوحدو ومكشر وكل ما مريم تحاول تقرب منو وتتكلم معاه يصدها ويمشي لوحدو تانى ويبعد عنها
ويجي خالد يمشي معاه ويهرج معاها ولما وصلو دورو على مكان واعدو
لوليتا : اية رئيكم نلعب صراحة
نهى : فكرة جامد اوي يا لولي
اسلام : اوك وانا معاكم
دودو : يبقى موافقة
كريم : ومين قلك اننا كلنا وافقنا
دودو : مش بمزاجك ياعم انت اعد ساكت بقى
وبداو اللعبة ولفو الازازة جت على كريم ومريم
مريم : اهلا كويس انا كنت مستنية اللحظة دي من زمان
كريم : ربنا يستر
مريم : انت كنت مرطبط قبل كده لية سبتو بعض
كريم : والله كانت مش بتاعت حب والكلام ده وحده عايشة حياتها بالطول والعرض مش في بالها
خطوبة وجواز واستقرار مجنونة يعني طقة كده كل هما الخروجات ومش بتحس بيا ولا بتقف جمبي
في مشاكلي ففهمت انها مش هتكمل معايا وفضلت اني ابعد عنها بدل ماتعلق بيها اكتر
مريم : اها
ولفو الازازة تاني جت على خالد واسلام
خالد بص لاسلام نظرة تحدي : هو انت بتحب دلوقت
اسلام : لا
"م: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Shocking امال اية لالالالالالالالالا انا مش فاهمة حاجة
جم يلفو الازازة تاني
مريم : لا ياجماعه كفاية كده انا تعبت من اللعبة دي تعالو نلعب حاجة تانية
سمعو كلامها لانهم كلهم زهقو من اللعبة وقامو لعبو لعب تانية لحد ماتعبو
كريمة : كفاية كده ياجماعه يلا نروح عشان بابا هيزعقلي بجد
مريم : اه وانا كمان عوزة انام
كريم : طيب خلاص بقى نروح بجد كان يوم تحفة موت
خالد : اه طبعا واجمل مافية ان عرفت انسة مريم ....قصدي عرفتكم كلكم
كريم : ماشي ياخفيف يلا بقى نمشي
وهما ماشين شافت مريم راجل بيبع فل وورد استاذنت من لوليتا وراحت تجيب
خالد : اية ده امال انسة مريم فين
لوليتا : مافيش هتجيب ورده وتيجي
"خ : دي بنت جميلة اوى ورومانسية جدا
راح خالد يشوفها لقاها راجعه بالورده وعمالة تشم فيها
خالد : هههههه بتحبي الورد
مريم : ومين مابيحبوش طبعا بموت فية
خالد : انتي رقيقة اوى
مريم : قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 005
كان اسلام ماشي قدام لوحدو طبعا بيهرج مع كل الناس الا مريم ومش راضي يتكلمو معاها لحد ماوصلو للمترو
مريم : خلاص باى بقى ياجماعه انا هروح اركب من المحطة انتو عارفين ماعندناش مترو
خالد : مهو ماينفعش تمشي دلوقت لوحدك
اسلام : لاماتقلقش انا هوصلهاقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Mad
خالد : مممم طيب كويسقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Sad
ومشي اسلام و مريم بعد ماودعو كل صحابهم وطول الطريق اسلام ساكت خالص مش راضي يتكلم خالص
ونهى عمالة تفتح في مواضيع وده مش راضي يتكلم اصلا معاها
مريم : اسلام مالك انت بتعمل معايا كده لية
اسلام :...................
مريم : منا مش هعد اكلم نفسي كده طول الطريق انا معاملتش حاجة لكل ده
اسلام :..............
مريم : اسلام رد عليا لو سمحت
اسلام : انا تعبان ومش قادر اتكلم يا مريم
مريم : طيب انت زعلان مني
اسلام :......................

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جمال راجح
المدير العام
المدير العام


ذكر عدد المساهمات : 627
نقاط : 17094
تاريخ التسجيل : 07/02/2010
العمر : 53
المزاج الحمد لله على كل شيء

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أبريل 14, 2010 8:31 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
casper
عضو مشارك
عضو مشارك
casper

ذكر عدد المساهمات : 34
نقاط : 16843
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 36
المزاج cool

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أبريل 19, 2010 8:44 am

الحلقة 14




مريم : اسلام مالك انت بتعمل معايا كده لية

اسلام :...................
مريم : منا مش هعد اكلم نفسي كده طول الطريق انا معاملتش حاجة لكل ده
اسلام :..............
مريم : اسلام رد عليا لو سمحت
اسلام : انا تعبان ومش قادر اتكلم يا مريم
مريم : طيب انت زعلان مني
اسلام :......................
مريم : طيب يعني واخرت الموضوع ده اية
اسلام بزعيق : قلتلك تعبان ومش قادر اتكلم
مريم وعنيها اتملت دموع: طيب انا اسفة جدا على تعبك معايا وتوصيلك ليا كمان لو سمحت كفاية لحد هنا
انا عارفة طريقي
اسلام : ماشي سلام
وادى لمريم ضهرو ومشي ولا اكن في حد وراة نزلت الدموع من عين مريم وهيا بتبصلو ومش متخيلة
الي عملو

"م: انا ماعملتش حاجة لكل ده لية ديما قلبة الوش معايا والزعيق معايا ومع الباقي الدحك والتهريج
انا بجد رخصت نفسي اوي عشان واحد مايستهلش انا فعلا اديتو حبي بساهل وعمر ماتعب فية
ولا نزل دمعه واحده في حبي عشان كده بيعمل معايا كده انا بجد تعبت خلاص مش هستحملو اكتر من كده


وطول الاجازة و مريم مش بتكلمو وبتتقطع في اليوم مليون مرة عشان هو مش بيسال عليها وعلى طول اعده
في البيت ولا بترضى تخرج ولا تروح في مكان مش عاوزة تشوف حد ولا تكلم حد اعده طول اليوم في قوضتها
وبتفتكر كل حاجة حصلت بنهم وعنيها تتملي دموع وماتلقيش حد يمسح دموعها غير ايديها وتمسك كشكولها
وتعد تقراء الكلام الي كانو بيكتبوة بتحس وقتها براحة شوية يمكن عشان بتحس انو معاها بتحس انو بيكلمها
وانها تقدر ترد علية وفي الناحية التانية اسلام عايش حياتو جدا كل يوم خروج وجيم وعايش حياتو
ولا همو حاجة ولا حاسس بالقلب الي جرحو والي عمال يجرح فية كل يوم الف مرة وبعد ماخلصت الاجازة

مريم : ها مش ناوية تنزلي الجامعه ولا اية انتي محدش بيشوفك الا يوم الامتحان بس
صافي: وانا انزل لية يابنتي كبري دماغك
مريم : طيب واللغة يافلحة دي حاجة جديده عليكي وممتده كمان وانتي ماحضرتيش غير محاضرة واحده
من اول السنة هتعملي اية بقى
صافي : والله يابنتي انا حضرت يوم مافهمتش حاجة قلت مالهاش لزمة انزل وفي الاخر مافهمش
بس البت ندى بتقول ان في كورص هيديه الدكتور في الجامعه وانا هعرف امتى وانزل ادفعلو واحضر
مريم : ربنا يسهل بس ماتنسيش برضو في اعمال سنة وحضور وغياب خلي بالك
صافي : انا ناوية احضر التيرم ده
مريم : طيب كويس هتنزلي امتى
صافي : طبعا اول اسبوع يستحيل انزل الاسبوع الي بعدو
مريم : انا كمان بفكر في كده بس لسة ماقررتش بقلك يا صافي انا هقوم عشان ماما عايزه التليفون
التليفون ماشي بكرة اكلمك اوك
صافي : خلاص ماشي باى
مريم : باى

"م: اروح ولا اعد في البيت احسن .... انا بقول اروح اصلو وحشني اوي ونفسي اشوفو.....لالا مارحش
واشوف هيعمل اية ....ولا هيعمل حاجة كان حس بيا طول الايام الي فاتت دي وقال حاجة او اتصل..
انا هروح وخلاص مش هضيع مستقبلي عشانو ..... اقلك كلمية اسالية هيروح الجامعه ولا لاء....
لالالالالا كفاية الي عملو اخر يوم ..وانا قلتلك قوليلو وحشتني انتي اساليه هيروح ولا لاء ....ممممم صح

استنت مريم مامتها لحد ماخلصت التليفون ورفعت السماعه وطلبت رقمو وقلبها كان هيقف من الخوف
مش عارفة ممكن يرد عليها ازاي مش عارفة تقولو اية لحد ما اترفع الخط

اسلام : الو سلام عليكم
مريم : عليكم السلام ازيك يا اسلام
اسلام : اية ده بجد مش مصدق نفسي واخيرا مريم عبرتني
مريم : ده انا برضو
اسلام : وحشتيني يابنتي فينك
مريم : مافيش قلت اريحك مني شوية
اسلام : ماتقوليش كده يا مريم انتي بجد وحشتيني ماكنتش حابب اتصل عليكي عشان مازعجكيش بس
مريم : والله طيب شكرا عموما انا كنت عوزة اسالك هتنزل الجامعه بعد بكرة ولا لاء
اسلام : اكيد طبعا ده كل مكان فيها وحشني موت بجد
مريم : طيب انا كمان كنت نازلة اخد الجدول وامشي على طول ولو في محضرات احضر
اسلام : لالالالا ازاي انتي لازم تعدي معايا انا هنزل مخصوص عشانك
مريم : لا يا شيخ المفروض اني اصدق
اسلام : وهو انا عمري كدبت عليكي
مريم : لا ابدا عموما نتقابل بكرة واما اشوف اخرتها
اسلام : اخرتها جميلة ياقمر
مريم : اوك يا بقى عاوز حاجة
اسلام : لا شكرا يلا باى
مريم : باى

"م: نازل عشاني بجد مش معقول يعني انا كنت معيشة نفسي في العذاب ده طول المده دي وهو
كان بس تعبان ده انا معنديش دم خالص على فكرة ولا سالت علية ولا حاجة بجد ماعنديش دم

وتاني يوم مريم ماكنش جايلها نوم طول الليل بكرة هتنزل وتشوف اسلام ياترى هيقابلها ازاي
وعمالة تفكر فية طول الليل لحد ماراحت عينيها في النوم وتاني يوم قامت جري غيرت هدومها ولبست احلى
طقم عندها وعملت ميكب خفيف ونزلت جري على الجامعه حسب المعاد الي اتفقو علية وفي المكان الي بيعدو فية
اعدت تستنى نص ساعه وفي الاخر لقتو جي مع قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Shocking

"م: بقى انا مستنية كل ده وهو في الاخر جايبلي بوسي معاه وجي وده معناه اية وجين من فين وازاي
انا مش فاهمة حاجة

بوسي : ازيك ياواطية محدش بيشوفك لية يابنتي
مريم : منا موجوده الحمد الله اهو
اسلام : ماتزعليش مني يا مريم والله هيا الي اخرتني اتفقت معاها تقابلني 8 ونص في المترو واتاخرت ماليش دعوه
مريم : والله مممم طيب عادي حصل خير
بوسي : معلش اصل في ناس المفروض كانو يجو معايا وبعد ماستنتهم في شبرا اتصلو عليا قالولي
مش هيجو
مريم : خلاص يابنتي حصل خير طيب انا هروح اجيب الجدول
اسلام : لالا انا هاجي معاكي انا عاوز اجري في كل الجامعه واشوفها كلها بجد وحشاني موت
"م: قال وانا مصدقة انو نازل عشاني
بوسي : طيب انا مش قادرة اروح لحد المبنى جيبولي الجدول معاكو وانا هستناكو هنا ماشي
اسلام : ماشي ياعجوزة
ومشي اسلام ومريم بعيد عن بوسي شوية

مريم : على كده انت بتكلم بوسي على طول
اسلام : لا والله يابنتي هيا امبارح كلمتني بعد منتي قفلتي وقالتلي انها هتنزل الجامعه واتفقنا نتقابل
في المترو
مريم : اه طيب
اسلام : بس انتي احلوتي كده لية
مريم : ها .... لا ولا احلوت ولا حاجة يمكن اخر مرة شفتني فيها ماكنتش شايف كويس بس
اسلام : بلاش نتكلم في الموضوع ده يا مريم ممكن
مريم : اه طبعا تحت امرك


ومشيو هما الاتنين وهما ساكتين لحد ماوصلو للجدول وشافو المواد وابتدت الاعتراضات على المواد
واوقات المحضرات العادي بتاع كل تيرم

مريم : صحيح يا اسلام انت عملت اية في موضوع الجيش
اسلام : مش عارف والله يابنتي كلها كام يوم واعرف هيخدوني ولا يدوني تاجيل
مريم : يارب تاجيل انا اصلا مش مقتنعه بموضوع انك لسة بتدرس وتدخل الجيش
اسلام : يابنتي بدام خلصت جامعه يبقى خلاص جيش مالهمش دعوه بدراسات عليا والكلام ده
مريم : برضو مش مقتنعه
اسلام : ربنا يستر بس اه صحيح انا مش هقدر انزل يوم الاربع الجي
مريم : لية
اسلام : منا لازم اروح عشان اشوف هتقبل ولا لاء
مريم : طيب ماشي وانا هبقى اكلمك لما اروح واشوف عملت اية
اسلام : ربنا يخليكي ليا يا مريم بجد ماحدش بيعمل معايا الي بتعملية ده
مريم : انا مابعملش حاجة زياده ده الي متعوده اعملو مع اصحابي
اسلام : ربنا يخليكي


ومشيو هما الاتنين وكملو اليوم عادي زي كل يوم بس مريم روحت بدري ماكنتش قادرة تعد مع بوسي
وصحبها الولاد الي كل يوم تتعرف على ولد جديد وتعد معاه واكن الموضوع عادى واكنها مش مخطوبة
ويوم الاربع بعد الجامعه جريت مريم على البيت واول ماوصلت مسكت التليفون عشان تكلم اسلام


مريم : الو سلام عليكم
الام: عليكم السلام ازيك يا مريم
مريم : تمام الحمد الله ازي حضرتك ياطنط
الام: الحمد الله كويسة
مريم : حضرتك حفظتي صوتي من كتر مابزعجكم
الام: لا والله يابنتي ده انا حبيتك جدا وبحب اسمع صوتك بجد انتي عندي زي جوجو
مريم : ربنا يخليكي ياطنط والله انا كمان بحب حضرتك اوى
الام: ربنا يخليكي يابنتي ثواني اناديلك اسلام ده من ساعت ماجة وهو اعد في قوضتو وقافل الباب
على نفسو ومش عاوز يكلم حد
مريم : لية كده بس ربنا يستر
الام : هو النهارده كانت نتيجة الجيش شكلو كده هيدخلو بدام بيعمل كل ده
مريم : ربنا يستر ياطنط والله انا حطة ايدي على قلبي وخايفة بجد
الام: محدش بياخد غير نصيبو والله يابنتي
مريم : ولا يهمك ياطنط بس حضرتك اديهولي وانا هظبطو واخلية يفرفش كده ان شاء الله
الام: ماشي يابنتي ثواني
راحت الام خبططت على باب قوضة اسلام

الام : اسلام ياحبيبي في تليفون عشان
اسلام : منا قلتلك ياماما مش عاوز اكلم حد
الام: دي مريم
اسلام : مريم ..... طيب قوللها جي حالا..... ولا اقلك انا هروح اكلمها
الام : طيب

جري اسلام على التلفون يكلم مريم
اسلام : ازيك يا مريم
مريم : مالك يابني في اية حصل اية لكل ده
اسلام :مريم ..... انا هدخل الجيش
مريم والدموع ملت عينيها : طيب ودي حاجة تزعل قول انت بس يارب وان شاء الله ربنا هيوفقك
اسلام: كده هتضيع السنة منى
مريم : لالا ان شاء الله ولا هتضيع ولا حاجة انت هتدخل امتى
اسلام :اخر اسبوع في 3 وهعد 45 يوم وبعدها اترحل على المكان الي هكمل في السنة
مريم : ان شاء الله هتنزل تمتحن وترجع الجيش
اسلام : تفتكري يا مريم
مريم : اه ان شاء الله وعلى فكرة اصلا هتلاقي محدش بيدي حاجة في اخر شهر ده بيكون كلو محضرات
في الفاضي وكلها تحديد منهج مش اكتر
اسلام : يارب يا مريم انا مش عاوز اضيع السنة دي من ايدي
مريم : ان شاء الله مافيش حاجة هتحصل
اسلام : طيب والمنطق واللغة هعمل فيهم اية
مريم : ازا كان ده كل الي مدايقك ماشي ياسيدي انا استاذة في المنطق وهعد اشرحلك كل حاجة
ومش هضيع عليك حاجة وبنسبة للغة صافي هتاخد فيها كورص ولو فهمت هخليها تشرحلك ماتشيلش هم انت
اسلام : بجد والله يا مريم ربنا يسهل انتي بجد شلتي من على قلبي هم كبير اوى
مريم : قوم انت بس فرفش كده وان شاء الله الي فية خير ليك هيكون
اسلام : ان شاء الله قومي انتي كمان عشان تتغدى وتنامي شكلك لسة راجعه من الجامعه
مريم : اه والله ولسة حتى بهدومي
اسلام : ياه يا مريم للدرجادي انا مهم عندك
مريم : طبعا انت بتتكلم في اية
اسلام : ربنا يخليكي ليا يارب
مريم : ماشي ياباشا يلا مش عاوز حاجة
اسلام : سلامتك ربنا يخليكي يلا باى
مريم : طيب باى

"س: بجد البنت دي واقفة جمبي اوي وبتحبني اوي ...ربنا يقدرني واردلها جزء من الي بتعملو معايا ده

"م : ياترى لما يروح الجيش هعد ازاي في الجامعه هحضر ازاي ...ازا كان يوم واحد من غيرو فيها بحس
اني بموت امال هعمل اية 45 يوم يارب هونها عليا يارب

وتاني يوم وهما في الجامعه وبالتحديد جوة المدرج

مريم : اهلا ياندى اية اخبارك
ندى : ازيك ياندلة فينك محدش بيشوفك
مريم : ده الي هو انا يابنتي انا على طول لزقة في الجامعه انتي محدش بيشوفك عشان خطيبك
ندى : هههههه
مريم : اه صحيح نسيت اعرفك اسلام
ندى : يابنتي منا عرفاة طول المحضرات مشاء الله علية هو الي بيقوم يشرح وكل الاسئلة هو الي بيجاوب عليها
اسلام : لدرجادي انا واضح
مريم : يابني طولك كفاية
ندى :ههههههههههههه صح
اسلام : ماشي يامدلية
ندى : انت مالك زعلان كده لية
اسلام : ابدا ياستي هدخل الجيش والسنة هتضيع ليا
ندى : ولية ماقولتليش من الاول
اسلام : لية يعني
ندى : يابني انا بابا عقيد في الجيش وممكن اخلية يتوسطلك
اسلام : بجد والله
مريم : قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Jumpyيعني ممكن ياخد اعفى
ندى: لا طبعا محدش يقدر يعمل كده خالص انا ممكن اخلية يودية سلاح حلو شوية وخفيف
اسلام : والله ياندى ابقى بجد شاكر ليكي اوي
ندى : عيب يابني احنا صحاب بس ابقى اديني اسمك بالكامل وانا هظبطك
اسلام: ربنا يخليكي يارب
ندى : امال فين صافي مش باينة لية
مريم : مستنية ياستي الكورص عشان تنزل تحضر
ندى : والله البت دي دماغ عموما قوللها الكورص هيبدا من الاسبوع الجي الحجز خليها تتلم وتنزل بقى
مريم : اكيد طبعا يابنتي هقولها وبجد ربنا يخليكي ليا
اسلام: اتفضلي ياندى ده اسمي بالكامل وكل البيانات الي ممكن تحتاجيها
ندى : خلاص انا هشوف واقول لمريم تقولك هعمل اية
اسلام : خلاص ماشي انا هستناكي

وتاني يوم صافي نزلت الجامعه واعدت مع مريم واسلام بعد تعارف كتير وتهريج جامد ودحك وكل حاجة
بعدها بشوية قام اسلام يكلم اماني الي جت نادتو من بعيد من غير حتى ماتسلم على مريم و صافي
وبصتلهم نظرة استحقار جامد وخدت اسلام ووقفو على جمب

صافي : دي مالها دي
مريم : لالا ده العادي بتعها هيا اصلا قرفانة من نفسها على طول قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Biggrin23
صافي : باين جدا على فكرةقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Biggrin23
مريم : بقلك الفلنتاين قرب هعمل اية
صافي : في اية
مريم : عوزة اجيب هدية لاسلام
صافي : احنا مش كنا خلصنا من موضوع اسلام ده خلاص وبقيتو صحاب
مريم : هو قدامو صحاب بس انا لسة بحبو اوي ومش قادرة ابعد عنو
صافي : طيب بدام صحاب يبقى مالوش لزمة تجيبيلو حاجة في الفلنتاين
مريم : طيب عيد ميلادو شهر 3 خلينا ننزل نشوف هجيبلو اية وبعدين انا دلوقت معايا فلوس ماضمنش
نفسي بعد كده هيبقى معايا ولا لاء
صافي : طيب النهارده بعد الجامعه ننزل جنينة مول نشوف وبالمرة انا كنت عاوزة اجيب شوية حجات كده
مريم : خلاص ونبقى نخدها مشي للبيت اهو رياضة برضو
صافي : اه عندك حق

وبعد الجامعه راحت صافي و مريم المول واعدو يلفو على المحلات لحد مالقت الحاجة الي هتجيبها لاسلام
ومترددتش لثانية واشتريتها وغلفتها وبعدها بيومين .......................

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جمال راجح
المدير العام
المدير العام


ذكر عدد المساهمات : 627
نقاط : 17094
تاريخ التسجيل : 07/02/2010
العمر : 53
المزاج الحمد لله على كل شيء

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 20, 2010 9:29 am

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
casper
عضو مشارك
عضو مشارك
casper

ذكر عدد المساهمات : 34
نقاط : 16843
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 36
المزاج cool

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 20, 2010 11:32 pm

الحلقة 15




وبعد الجامعه راحت صافي و مريم المول واعدو يلفو على المحلات لحد مالقت الحاجة الي هتجيبها لاسلام
ومترددتش لثانية واشتريتها وغلفتها وبعدها بيومين .......................

ماقدرتش مريم تستحمل عوزة تديلو الهدية ايديها عمالة تاكلها

مريم : صافي انا بجد هنفجر خلاص مش قادرة كل شوية اجيب الهدية واعد ابصلها واحسدها انها
هتبقى معاه انا كمان شوية هتجنن يابنتي
صافي : ههههههههههههههههه يالهوى انتي مسخرة بجد
مريم : انتي هتتريقي انا غلطانة اني بحكيلك
صافي : ههههههههه خلاص خلاص انا اسفة طيب استني شوية لحد بس ما الفلنتاين يعدي عشان
مايفهمكيش غلط قصدي صح هههههههههه
مريم : صح عندك حق عموما خلاص بعد بكرة الفلنتاين وبعدها باسبوع كده اديهالو يلا هانت انتي عارفة
بدام هو بيحب الخيل انا فكرت في فوكيرة كده
صافي : اية يامجنونة هتجيبيلو حصان مش بعيده عليكي والله منتي اتجننتي
مريم : لا خفيفة يابت لا طبعا مش بالظبط هو قبل كده شاف رسوماتي وعجبتو اوي ففكرت ارسملو
صورة لخيل بابيض واسود تتوقعي تطلع حلوة
صافي : بصراحة انا بحب رسوماتك اوى بس ماشفتلكيش اي رسمة لخيل
مريم وهيا بتلعب في موبيلها : لالا انا عندي صورة هنا لخيل تجنن ونفسي ارسمها وهرسمهالو
بصي كده اية رئيك
صافي : واااااااااااو تجنن اوي بس ربنا يستر وماتطلعيهوش حمار
مريم : ماشي ياخفيفة اتريقي بقلك اقفلي على الموضوع البت بوسي جية
صافي : دي بذات انا مش بطيقها خالص
مريم وهيا بتغمز صافي : بس اسكتي
بوسي : اهلا ياندلة ازيك
مريم : ده انا برضو الي ندلة على اساس اني باجي الجامعه ومش بسلم عليكي وبعد مع صحابي الي من برا
بوسي : منتي عارفة اهو الموضوع يبقى مافيهاش ندالة
صافي بقرف: اه طبعا
بوسي : صحيح يابت يا مريم فاكرة الواد احمد الي جالي هنا قبل كده
مريم : انهى فيهم مهم كتير
بوسي : يابنتي الواد الي صوتو حلو ده وبيعرف يغني
مريم : مالو عمل حاجة
بوسي : لا بس معجب بيا
صافي بنرفزة: يابنتي انتي مش مخطوبة

غمزت مريم لصافي برجلها

بوسي : ومالو يعني مهو خطيبي مش معبرني ولا سال فيا اشوف حياتي بقى
مريم : اه عندك حق وانتي بقى معجبة بية برضو
بوسي : اه شوية كده .... بقلك معاكي رصيد اصلي عوزة اكلمو عشان قال جي النهارده
مريم : ها ....لالالا مش معايا لسة امبارح مخلص ومكسلة اشحن
بوسي : طيب انا هنزل اكلمو من تحت
مريم : طيب
بوسي : ماشفتيش اسلام
مريم : مهو اعد قدامك مع محمد باشا اهو
بوسي : لالا بلاش اروح ده محمد غلس اوي مالوش في الهزار
مريم : اه مالوش في هزارك
بوسي : ماشي ياقمر انا هنزل اكلم احمد يلا باى

بعد مامشيت

صافي : في ستين داهية ده اية البت دي بجد مش عاوزة اقول كلمة وحشة
مريم : هدي نفسك هيا حرة تعمل الي عوزاه المهم انها بعيده عن اسلام
صافي : مين قلك بكرة تشوفي هتعمل معاه اية وتبقي تصدقيني
مريم : ماشي يانصحة
صافي : بس كويس انك ماديتهاش موبيلك تتكلم منو دي ممكن تخلصلك الرصيد
مريم : يابنتي في داهية الرصيد المهم اني مغيرة النمرة مخصوص عشنها هيا
وصحبها الي بيعدو يتصلو عليا

ودخل الدكتور وبدات المحاضرة

واول ماروحت مريم مسكت الاسكتش بتاعها وطلعت اقلام الفحم الي بترسم بيهم وحطت الرسمة قدامها
على الاب توب واعد ترسم فيها وفاتحة جمبها الاف ام ومشغل اجمل الاغاني وهيا اعده تدندن وترسم
وكانت فرحانة اوى مع انها كانت ديما بتخاف انها ترسم مخلوقات كانت بترسم الطبيعه الصامتة فازة مثلا
دبدوب تحطو قدمها وترسمو لكن عمرها ماجربت ترسم مخلوقات انسان او حيوان او حتى نبات
ولاول مرة من سنين فرحت اوى برسمها وجريت تفرجها لكل الي في البيت وصورتها على موبيلها
عشان توريها لصافي
وتاني يوم

مريم : صافي بصي كده
صافي : ماشي منا قلتلك حلوة الصورة وهتطلع حلوة اتوكلي انتي على الله وارسميها
نهى : هههههههههههههههههههههههههههههههههه
صافي : بتدحكي على اية يابنتي
مريم : ركزي شوية فيها
صافي :قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Shocking يابنت الاية جامده اخر جاحة انا للوهلة الاولى افتكرتها نفسها بجد يابنتي انتي فنانة
والي سقطك في فنون جميلة ماعندوش نظر
مريم: لا عندو نظر طبعا اقلها عشان جيت هنا وعرفتك وقابلت اسلام ااااااااااه
صافي : ماشي ياست الحبيبة ....بقلك هتستنيني ولا هتمشي الكورص كمان ربع ساعه
مريم : وهتعدو قد اية جوة
صافي : تقريبا ساعه
مريم : خلاص هستناكي عشان نروح مع بعض
صافي : طيب هتعملي اية ولا هتعدي مع مين
مريم : هشوف اسلام ولو مش فاضي هعد لوحدي وافتح الاف ام من الموبيل
صافي : طيب خلاص لما اخلص هرنلك تجيلي عند الباب اوك
مريم : اوك

ومشيت مريم للمكان الي بيعد فية اسلام مع محمد وعمر ونيهال ولقتو اعد معاهم
مريم : ازيكو ياجماعه
عمر : تمام مستنينك
مريم : ماشي ياغلس ..... اسلام معلش ممكن كلمة
اسلام : واحده بس لا قولي اتنين تلاتة
وائل :الله يسهلو
اسلام : بس يا محمد بلاش انت

بصيت نيهال لمريم بطرف عنيها بقرف ولفت وشها الناحية التانية

اسلام : ايوة ياقمر عوزة اية
مريم : مافيش انا بس كنت هقلك ان صافي راحت الكورص بتاعها واني هستناها مش هروح لحد ماتخلص
والكورص ساعه ويخلص وانا هعد في المكان بتاعنا يعني لو حبيت تيجي
اسلام : هتعدي لوحدك
مريم : اه طبعا يعني هعد مع مين
اسلام : طيب بصي 10 دقايق كده اخلص من الناس دول واجيلك
مريم : لا يا اسلام ماتتعبش نفسك خليك مع صحابك انا متعوده اعد لوحدي وممكن
محمد يكون اعد هناك
اسلام بغيظ وتحدي : ماشي يا مريم براحتك

ومشيت مريم وهيا متاكده ان اسلام هيحصلها على طول ماتوقعتش ان اسلام مايجيش او ان كلامها لية
دايقوة وحسسو بعدم رغبتها في انو يروح يعد معاها مع ان كان قصدها انها تريحو ومجاملة عادية
مش اكتر من كده ماكنتش تقصد كلامها مش عاوزة تبينلو انها نفسها تعد معاه وتتكلم معاه خصوصا
انها بقالها فترة كبيرة ولا عارفة تتكلم معاه ولا عارفة تعد معاه زي زمان

راحت مريم واعدت في مكانهم وشغلت اغاني واعدت تسمع وكل خمس دقايق تبص في ساعتها
وتبص للطريق يمكن اسلام يجي
"م : عدت نص ساعه ولسة مجاش .. ياترى في اية ...طيب لو قمت ادور علية هدور علية فين ...
طيب وبعدين هو مش قال انو هيجي .... انا عارفة اني ولا حاجة بانسبالو ....كنت فاهمة غلط حتى
لو كان صح كان زمان دلوقت هو بقى يكرهني مش بيحبني .............

وبدات عنيها تتملي بالدموع وهيا بتحاول تمسك نفسها مش عاوزة اي دمعه تبان وكل شوية واحد
يعدي ويعاكسها ويتريق على انها اعده لوحدها وواحد تاني يجي يعد جمبها ويغلس عليها وهيا مش قادرة
تعمل حاجة غير انها تسكت لما صدقت ان الساعه مابقاش منها غير خمس دقايق قامت عشان تروح
لصافي عند الباب زي ماتفقو واتعمدت انها تعدي من المكان الي كان فية اسلام واصحابو وهيا ماشية
لقت اسلام واقف مع محمد وعمال يدحك ويهرج

"م : وانا شاغلة بالي بيك وعاملة افكر حصلك اية وعمالة اختلقلك اعذار وانت ولا فارق معاك عمال تدحك وتهرج
ولا اكن حمارة اعده مستنياك انت اية بجد حرام عليك

لما وصلت عندهم دور اسلام وشو وبطل دحك
محمد202 : اهلا يا مريم انتي لسة ماروحتيش
مريم : لا والله بس كنت اعده مستنية صافي عشان الكورص
محمد202 : وكنتي اعده لوحدك
اسلام بغيظ : لا كانت اعده مع محمد
مريم :على فكرة محمد ماكنش موجود و اتعودت ابقى لوحدي على طول
اسلام بنرفزة : مش انتي الي قلتلي محمد هيكون موجود و انك عوزة تعدي لوحدك
مريم : انا ماقلتش كده وكنت مستنياك بجد على حسب كلامك
اسلام : المفروض اني اتحايل عليكي يعني عشان اعد معاكي
مريم : لا المفروض اني ابوس ايدك عشان تيجي تعد معايا
محمد202 : مش كده اهدو ياجماعه الموضوع مايتحلش كده
مريم : خلاص يا محمد مش لازم يتحل يلا انا ماشية باي يا محمد
محمد202 : طيب يابنتي استني شوية نتفاهم
مريم : معلش انا بجد تعبانة ومش قادرة وكمان صافي مستنياني عند الباب
محمد202 : طيب اجي اوصلك انتي شكلك تعبانة اوي
مريم : لا شكرا يلا مع السلامة
محمد202 : مع السلامة

مشيت مريم وهيا مستنية ان اسلام يجي وراها يصالحها او حتى يقولها اي كلمة يعتذر بيها عشان تهدى
او حتى يطلب منها انو ييوصلها لكن ........................... محدش جة وطول الطريق ومريم بتحاول
تمسك نفسها مش عاوزة تنزل اي دمعه بس صعبانة عليها نفسها اوى مش قادرة عوزة تنفجر عوزة تعيط
جامد اوي وفضلت ماسكة نفسها لحد مالقت صافي جاية من بعيد وبتدحك وتبوصلها ومن غير مريم ماتحس
لقت نفسها بتجري عليها ودموعها عمالة تنزل واحده واحده لحد ماترمت في حضنها واتفجرت في العياط
صافي مابقتش فاهمة الموضوع وكل الي قادرة تعملو انها بتطبطب عليها وكل صحبها يعدو من جمبها ومش
فاهمين هيا بتعيط لية

صافي: يابنتي اهدى شوية مش كده اهدي طيب قوليلي بس حصل اية مش معقول كده ...مريم
يا مريم ردي عليا
بدات مريم ترتاح شوية بعد ماعيطت في حضن صافي جامد حست ان هم اتشال من على قلبها
وكان دومعها دي عدت الموقف وهدتو بعد ماهديت شوية حست بنفسها انها في حضن صافي وعمالة
تعيط في وسط الجامعه فقامت ومسحت دومعها وهيا عمالة تعيط اكتر واكتر

صافي : حصل اية قوليلي بس
مريم وهيا بتتنهد : كل ده اعده مستنياة وهو ولا معبرني
صافي : انا هعرف اربية كويس والله لما اشوفو بس انا هربية بجد ده واحد معندوش دم انا كنت عارفة
انو السبب انتي من يوم ماعرفتية وانتي على طول عياط يابنتي ده مايستاهلش الي بتعملية عشانو
مريم : خلاص خلاص يا صافي يلا نروح مش قادرة اعد في الجامعه بجد حسة اني هموت
صافي : طيب يلا نروح

وطول الطريق مريم ساكتة وسرحانة في الي حصل ودومعها تنزل كل شوية

"م : كل الموضوع اني بجد صعبانة عليا نفسي اعد استنها مل ده وهو ولا فارق معاه اصلا ولا حتى
يسال انا فين ولا بعمل اية وانا بهبلي عمالة افكر فية لاء وبفكر في هدية عيد ميلادو
وهدية الفلنتاين كمان انا فعلا غبية

وفي الناحية التانية

محمد202 : يابني بجد حرام عليك الي بتعملو في البت دي بجد حرام عليك انت مش عارف بتحس باية
يابني ارحمها وارحم نفسك مش معقول كده
اسلام : هيا الي قالت عوزة تعد لوحدها وان ممكن محمد يكون موجود
محمد202 : طيب مهو لازم تقول كده امال تقولك اية لا سيب صاحبك وتعالى اعد معايا
اسلام : منا مش هكون متطفل واروح اعد معاها غصب عنها
محمد202 : وهو لو كان غصب عنها كانت جت وقالتلك اصلا ولا حتى كانت جت تسلم عليك وتفكرك انك سبتها
اسلام : ومين قال اني سيبتها
محمد202 : امال اية الي حصل مش سيبتها تعد لوحدها وانت عارف محدش هنا بيرحم لما يصدقو يلاقو بنت
لوحدها كلو بيشتغل معاكسات البنت بتحس معاك بالامان بتحس انك انت حمايتها لية تتخلى عنها وتسيبها
اسلام : معرفش بقى الي حصل
محمد202 : انت لازم اول ماتروح تتصل تتطمن عليها دي كان باين انها هتعمل حاجة في نفسها انت مشفتهاش
دي عنيها كانت كلها دموع بجد ربنا يستر عليها وماتعملش في نفسها حاجة
اسلام : لالا اطمن صافي معاها
محمد202 : انت بجد بارد ومش قادر تحس بحاجة
اسلام : محمد بقلك اية كفاية لحد كده انا هنزل هنا يلا مع السلامة
محمد202 : انت حر مع السلامة

ونزل اسلام وكمل الطريق مشي لحد البيت وطول مهو ماشي

"س: يعني انا كنت غلطان .... لا مش غلطان مهيا الي قالتلي اعد لوحدي .... بس كلام محمد صح
ماكنش ينفع تقولي سيب صحابك وتعالى معايا .... بس برضو انا مش بشم على ضهر ايدي وهعرف انها
اعده لوحدها ... مهو المفروض ان حد من صحابها كان اعد معاها ... انت بجد مش بتفهم ولا بتحس
زي ما محمد قال .... بس بجد عنيها كانت كلها دموع ... انا كان نفسي اخدها في حضني واطبطب عليها
واقلها انا اسف ... بس برضو هيا غلطانة المفروض المواضيع دي تتحل بنا مش قدام محمد كده وكل الناس
.....ناس اية ومحمد اية انت عبيط هو كان في حد اصلا وبعدين منت قايل لمحمد على كل حاجة ...انا تعبت خلاص
لما اروح ابقى اكلمها

واول اسلام ماوصل عند اقرب سنترال للبيت وقف قدامو شوية واعد يفكر ...........

"س:........................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
casper
عضو مشارك
عضو مشارك
casper

ذكر عدد المساهمات : 34
نقاط : 16843
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 36
المزاج cool

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 20, 2010 11:43 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mahmoud Shreif
المشرف العام
المشرف العام
Mahmoud Shreif

ذكر عدد المساهمات : 461
نقاط : 16765
تاريخ التسجيل : 16/02/2010
العمر : 36
الموقع : المنشأة الكبرى
المزاج الحمد لله

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 20, 2010 11:50 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.yahoo.com
casper
عضو مشارك
عضو مشارك
casper

ذكر عدد المساهمات : 34
نقاط : 16843
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 36
المزاج cool

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أبريل 22, 2010 11:12 am

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
casper
عضو مشارك
عضو مشارك
casper

ذكر عدد المساهمات : 34
نقاط : 16843
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 36
المزاج cool

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أبريل 22, 2010 11:15 am

الحلقة 16




واول اسلام ماوصل عند اقرب سنترال للبيت وقف قدامو شوية واعد يفكر ...........

"س:لالالا مش هكلمها لازم تفهم برضو اني اناكمان زعلان منها .....هيا غلطانة ولازم تفهم كده

.....بس دي زمنها مموته نفسها من العياط .... طيب منا لو كلمتها ممكن تقفل السكة في وشي
...لا هيا عمرها ما قفلتها ولا بتقفلها في وشي حرام عليا انا لية بظلمها كده ..... خلاص مش هصالحها انا تعبت
وعموما كلها بعد بكرة الفلنتاين وانا اكلمها واصالحها يوميها وكويس كمان بكرة مافيش جامعه يبقى خلاص
بكرة الساعه 12 هكلمها واصالحها

وبعد ماكان اسلام عمال يقدم خطوة ويرجع 10 مشي صاروخ على بيتو وعاش يومو عادي ولا اكن حاجة
حصلت وكل الي ناوي يعملو انو يصالحها في الفلنتاين
وفي الناحية التانية كانت مريم وصلت البيت وغيرت هدومها واعده على السيرير بتحاول تنام بس ........


"م : انا اصلا عبيطة وتاعبة نفسي مع انسان كل يوم يجرحني اكتر عمرو ماريحني ولا قلي كلمة تفرحني
بجد والله حرام علية الي بيعملو فيا ده مهو ممكن يقلي انا مش بحبك خلينا اصحاب بدل العذاب الي بيعملو
فيا ده .... طيب اشمعنى انا اشمعنى انا مكان قدامو بنات كتير قالولو بحبك اشمعنى انا بجد كتير عليا الي
بيعملو ده انا حتى مش قادرة اقول لحد من صحبنا اني بحبو عشان مااصعبش عليهم بالي بيعملو فيا
......... وهو انا لسة هقول ده تقريبا القسم كلو عرف وكلو بيتكلم علينا ..... مالي يتكلم يتكلم محدش لية حاجة عندي
بس انا كنت غلطانة النهارده دايقتو جامد ........ لا مش غلطانة هو كل حاجة انا غلطانة انا غلطانة
اية هو ملاك مابيغلطش لا هو الي غلطان وانا زهقت منو ومش هكلمو بكرة خالص ..... بس بس
بكرة بليل الفلنتاين ..... بلا فلنتاين بلا بتاع يتحرق بقى احنا مش بنحب بعض عشان نعمل حاجة
انا تعبت بجد وكفاية كده لازم انام

وطول الليل كانت مريم بتفكر في اسلام وبتحلم باليوم الي يريحها ويقولها فية بحبك او حتى يقولها احنا
اصحاب لحد ماتعبت من التفكير ونامت
تاني يوم قضت مريم اليوم كلو قدام كتبها والمحضرات بتحاول تشغل نفسها عن التليفون ..او تقوم تعد
مع اخوتها وتتفرج على التلفيزيون او تعد على النت المهم بعدت خالص عن التليفون طول اليوم بس ده مايمنعش
انها كانت كل شوية تبص في الموبيل يمكن يكون حد كلمها وماسمعتش رنة الموبيل لحد ما الساعه جت 12
سمعت مريم صوت رنة موبيلها رنة مسدج جريت افتكرت جيت وقلبها وصل قبلها للموبيل ومسكت الموبيل
وقلبها بيدق جااااااااامد وفتحت المسدج لقت قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Shocking

كل عيد حب واحنا مع بعض على طول يا اجمل حاجة في حياتي

المرسل

صــــــافي


"م : اية الغباء ده انا عبيطة ولا اية يعني ازاي اسلام هيبعت مسدج وهو مش معاه موبيل اصلا وبعدين
مش جديد صافي كل عيد اول وحده تبعتلي مسدج ربنا يخليها ليا يارب خليني ابعتلها..........قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Shockingقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Shockingقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Shocking
اية ده نمرة غريبة ........ اكيد اسلام .......لالا ممكن يكون حد تاني ...... وانا هعد اكلم نفسي كتير مارد بقى

ردت مريم وقلبها هيقف من كتر الدق

اسلام : happy valentine day
مريم : ها ............
اسلام : اية يابنتي كل سنة وانتي طيبة عيد حب سعيد
مريم : اه طيب شكرا قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Shocked
اسلام : معلش انا عارف اني كنت رخم معاكي امبارح بس ....ولا اقلك بلاش نتكلم في الموضوع ده
قوليلي انا اول واحد
مريم : اه ...لالا
اسلام : اه اية ولا اية
مريم : اصل صافي بعتتلي مسج
اسلام : مش مهم انا بعتبر نفسي اول واحد
مريم : بجد شكرا اوي على مكالمتك يا اسلام
اسلام : بت انتي مجنونة بلاش تقولي كده تاني بدل مزعل منك
مريم : خلاص ماشي يلا روح بقى الوقت اتاخر
اسلام : ماشي ياقمر دلوقت هقفل معاكي واطلع البيت على طول
مريم : ماشي
اسلام : تصبحي على خير
مريم : وانت من اهلو

قفلت مريم والدنيا مش سيعاها من الفرح مش مصدقة انو كلمها وقلها كده مش مصدقة نفسها
عوزة تجري وتتنطط في كل البيت نفسها تصحي الجيران تقولهم بس كانت بتحاول توقف نفسها
من كل ده في حاجة جواها كانت بتقولها ( لا مش بيحبك ) بس قلبها كان مصدق اوي انو بيحبها
وماعرفتش مريم يوميها تنام لحد الصبح اول ماقامت كلمت صافي وحكتلها

صافي : بس ده مش معناه انو بيحبك
مريم : يعني اية امال لية اتصل وقالها
صافي : اقلك ازاي طيب يعني هو انا بحبك حب كده يعني
مريم : انتي مجنونة لا طبعا احنا انتيم واخوات طبعا
صافي : طيب كويس فهمتيني مهو كمان ممكن يكون قصدو كده
مريم : بصي بقى انا تعبت قصدو كده مش قصدو كده انا تعبت خلاص
صافي : مريم ماتعيشيش نفسك في وهم
مريم : ماشي يا صافي حاضر
صافي : يابنتي انا بقول كده عشان مصلحتك يعني ادحك عليكي
مريم : خلاص ماشي انا مصدقاكي والله بس بس مش هو بيعمل معايا كل ده لية وهو فاهم اني هفهمها حاجة تانية
قصدو يعني يعذبني
صافي : والله ماعرفش يا مريم
مريم : طيب سيبك بقى من الموضوع ده هديلو الهدية امتى
صافي : استني كده يومين ولا حاجة
مريم : خلاص قشطة انا هديهالو اخر الاسبوع ده
صافي : كده كويس شطرة



اعدت مريم تستنى اخر الاسبوع ده على نار وفي اليوم الموعود لبست مريم اشيك حاجة عندها
وظبطط نفسها وراحت لصافي خدتها وراحو على الجامعه

صافي : يادي القرف ودي اية الي خلها تحضر النهارده
مريم : معلش تلقيها جية تسلم وماشية زي كل مرة ...... يوووووووووووة والواد الغلس ده جي لية
صافي : هو ده احمد الي بتقول علية
مريم : لا ده واحد تاني غلس كده وخنيق موووووت
صافي : يالهوي البت دي بجد فظيعه دي لسة ماكملتش سنة وعرفت كل دول امال السنة الجية هتعمل اية
مريم : ههههههههههههه ربنا يستر على الدكاتره
صافي : ههههههههههههههههههههه
بوسي من بعيد : اية مش شيفاني ولا اية يامعفنة
مريم : والمفروض اني اجي اسلم عليكي يعني ولا انتي الي تيجي
بوسي : وهو في بنا الكلام ده
مريم : وبعدين منتي واقفة مع اسلام وبيبو اهو يعني اجي اقطع عليكي مثلا
بيبو : طيب منتي شايفنا اهو يعني تيجي تقولي ازيكم
مريم : ماشي ازيكم قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Mad
بيبو : تمام الحمد الله
مريم : وانتي ناوية تحضري ولا زي كل مرة تسلمي وتمشي
بوسي : لا انا نويت ابقى مجتهده عشان كده جايبة بيبو نحضر سوا

"م : يالهووووووووووووووووووى حبكت النهارده منتي عندك طول الاسبوع اية النحس ده وكمان مش هعد جمبو
عشان سي زفت هيعد جمبو يادي النحس اوووووووووووووووف

بوسي : اية رحتي فين
مريم : ها ...لا ولا حاجة بس افتكرت حاجة هروح اقولها لاسلام بس
بوسي : هههههه ماشي الله يسهلو بقولك يا مريم هو اية الكيس بتاع الهدايا ده هو لمين في اية ها قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Jumpy
مريم : ده .......ده ......... ده مش بتاعي بتاع صافي
صافي : قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Mad ايوة بتاعي في حاجة يامها
بوسي : لا بس كنت بسال اصل انا وبيبو هنعد في اخر البينش فبقول خدية عندك يعني
صافي : ماشي اتفضلي

"م : الحمد الله ربنا ستر

مريم : كويس انك قولتي كده دي ممكن تفضحنى في كل الدفعه وكانت طلعت الحاجة قدامهم كلهم
ولفت عليهم كمان توريهالهم
صافي : خليها تقرب كده منهم وانا اوريها
مريم : ربنا يخليكي ليا يا صافي
صافي : عشان تعرفي وراكي رجالة قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Showoff
مريم : اكيد طبعا

جة اسلام ماشي بسرعه من عند باب المدرج والدكتور وراه داخل واعد جمب بيبو في اخر البينش
وبعد ما المحاضرة خلصت

صافي : وبعدين انتي هتديهالو قدام التور ده والبت دي
مريم : مهو لازم يخدها هنا قبل ماننزل تحت هنا في حمامات تحت لاء
صافي : خلاص هاتيها كده وانا هتصرف
مريم : هتعملي اية
صافي : استني بس .......... اسلام ...اسلام ممكن كلمة على جمب لو سمحت
بوسي : اشمعنى
اسلام : مالكيش فية ياغلسة

راحت مريم مع صافي ووقفو جمب التواليت الرجالي

مريم : ممكن تدخل تقيس ده
اسلام : قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Shockingقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Shockingقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Shocking اية ده يا مريم
صافي : اخلص ياعم الكتكوت في ناس غلسين هنا مش وقت مفاجات ادخل قيس وبعدها نتفاهم

لمحت بوسي مريم واسلام و صافي وهما واقفين بيدولو حاجة جت تجري ووقفت في النص

بوسي : منا لازم اعرف ده اية
بيبو : اه وانا كمان
مريم : ارتاحي يا بوسي هدية عيد ميلاد اسلام
بوسي : بس اسلام عيد ميلادو 23 -3 واحنا لسة في 2
مريم : معلش اصلي بقدم شهر وانتي مالك بقى ماتحلي عني
بيبو : طيب تعالى جوة تقيسو يا اسلام .........يا بختك ناس مهتمية بيك
اسلام: بطل قر ياد

ودخل اسلام وبيبو جوة التواليت وشوية وخرج بيبو

بيبو : اية ده ده زوقو وحش جدا وكمان طلع ديق جدا علية وبعدين حد يجيب حاجة سوده
مريم : بجد والله وحش اسلام قال كده قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 11y
بيبو : طبعا قال كده يعني هكدب عليكي
صافي : هو حر يعجبو مايعجبوش هيا عملت الي عليها وجابت هديتو وخلاص وبعدين انت مالك
بيبو : هو قالي اقول لمريم كده

في اللحظة دي خرج اسلام من التواليت وهو لابس القميص الي مريم جابتهولو

اسلام : اية رئيك
مريم :قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Shocked
اسلام : بجد انتي زوقك تحفة تسلم ايديك والله العظيم يجنن ربنا يخليكي ليا يارب بجد تحفة ونفس
استايلي بالظبط انتي عرفتي مقاسي منين ياعفريتة انتي
صافي : شافت مقاس قمصانك لما كانت بتعد وراك في المدرج قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Biggrin23 انت عبيط بالشبه طبعا
مريم : بجد يعني عجبك .... بس بس بيبو قال انك قلت انو وحش قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 11y
اسلام : انا قلتلك كده يامفتري حرام عليك
بوسي : بجد تحفة هياكل منك حتة خصوصا ان جسمك جنان
اسلام : طبعا يابنتي القالب غالب ...بس بجد ربنا يخليكي ليا يا مريم
مريم : خلاص بقى ماقلنا ربنا يسهلك ماتتعودش على كده
اسلام : ماشي ياقمر انا هروح اغيرو بقى وارجعلك تاني
مريم : ماشي


بوسي : طيب انا وبيبو هنروح نعد مع ناس صحابو كده انتو هتروحو امتى
صافي : دلوقت حالا اول ما اسلام يطلع هنروح
مريم : ها ...... اه اه
بوسي : طيب سلمو على اسلام يلا باى

بعد مامشيت
صافي : مكنتي غورتي من الاول ولا لازم تحطي مناخيرك في كل حاجة اووووووووووووف
مريم : هههههههههههههههههههههههههههههههه
صافي : ادحكي ادحكي ياختي
اسلام : اية ياموزز فين بوسي وبيبو
صافي : مشيو قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Mad
اسلام : احسن برضو انا كمان كنت قربت ازهق منهم
صافي : قربت قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Mad دنا انفجرت خلاص
اسلام : بس قولولي بجد ده زوق مين
مريم : بص انا شفتو وعجبني وريتو لصافي قالتلي هو ده يعني زوقي انا و صافي واحد
صافي : ايون بس ماليش دعوه بيه هيا الي جابتو
مريم : طيب خد الكيس حطو فية
اسلام : قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Shocking اية ده كمان الله تجنن بجد اية ده جبتيها منين دي يا مريم
صافي : انت ماعندكش نظر ماتعرفش ان معاك فنانة كبيرة
مريم : احم احم
اسلام : لا بجد انتي الي رسمتيها
مريم : ايون
اسلام : تسلم ايديك ربنا يخليكي ياااااااااااااااااااااارب
مريم: شكراااااااقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 2 Tongue
اسلام : ماشي يلا تعالو نشوف مكان نعد فية
صافي : لالالالا مكان اية انا لازم اروح دلوقت حالا هروح مع ماما عند الدكتور
مريم : اه صحيح ازاي نسيت طيب يلا نروح بقى
اسلام : نعم ياختي انتي وهيا مافيش مرواح ياماما
صافي : لا ملكيش دعوه بيا يا مريم اصلا هكلم ماما اخليها تعدي عليا ....اية ده جبت في سيرة القط

وخدت صافي جمب عشان ترد على مامتها ولما رجعت

صافي : مش قلتلكو ان امي دي بنت حلال اهي واقفة برا اهي
نهى : بجد يا صافي ولا بتهرجي
صافي : طيب تعالي معايا سلمي عليها لو مش مصدقة
مريم : لالا خلاص انا اصلا بتكسف من مامتك يلا مع السلامة لما تروحي كلميني ماشي ياقمر
صافي وهيا بتبعد : ههههههههههههه افكر

وبعد مامشيت صافي مسك اسلام ايد مريم وجسمها كلو اترعش من مسكتو لايديها وخدها ووداها المكان
الي بيعدو فية وبعد ما اعدو

اسلام : مريم انتي بجد كتير عليا انا ......انا ..........




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية

(( [مَا يَلْفِظُ مِنْ قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ] ))


صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى المنشاة الكبرى  :: المنتدى الأدبى :: القصة والرواية الادبية-
انتقل الى:  

©phpBB | Ahlamontada.com | منتدى مجاني للدعم و المساعدة | التبليغ عن محتوى مخالف | ملفات تعريف الارتباط التابعة لجهات خارجية | آخر المواضيع