منتدى المنشاة الكبرى
قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 829894
ادارة المنتدي قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 103798
منتدى المنشاة الكبرى
قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 829894
ادارة المنتدي قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 103798
منتدى المنشاة الكبرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى المنشاة الكبرى

 
الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
goweto_bilobedوظائف شاغرة 16/7/2014قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 16, 2014 12:48 am من طرفgoweto_bilobedوظائف شاغرة 4/7/2014قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة يوليو 04, 2014 6:49 pm من طرفgoweto_bilobedمحاضرات فيديو في هندسة الزلازل وتصميم المنشأت لمقاومة الزلازلقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يونيو 30, 2014 9:40 pm من طرفgoweto_bilobedوظائف شاغرة 26/6/2014قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء يونيو 25, 2014 10:12 pm من طرفgoweto_bilobedوظائف شاغرة 18/6/2014قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 17, 2014 10:48 pm من طرفgoweto_bilobedوظائف شاغرة في السعوديةقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس يونيو 12, 2014 11:42 pm من طرفgoweto_bilobedوظائف شاغرة متنوعةقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة يونيو 06, 2014 1:16 pm من طرفgoweto_bilobedجداول امتحانات نصف العام محافظة القليوبية قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 04, 2013 6:57 pm من طرفgoweto_bilobedتابعوا معنا مسابقة الهدى والنور 2013 قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت أغسطس 24, 2013 9:11 pm من طرفgoweto_bilobedالان نتيجة مسابقة الهدى والنور للقرآن الكريم قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 09, 2013 12:24 pm من طرفgoweto_bilobedأفكارنا هي السبب الرئيسي لأمراضناقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت يونيو 29, 2013 5:58 pm من طرفgoweto_bilobedالان نتيجة الاعدادية بالاسكندريةقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت مايو 25, 2013 3:29 pm من طرفgoweto_bilobedتفعيل النسخة المحموله من منتدى المنشاة الكبرى قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين مايو 20, 2013 11:45 am من طرف

شاطر | 
 

 قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
كاتب الموضوعرسالة
جمال راجح
المدير العام
المدير العام


ذكر عدد المساهمات : 627
نقاط : 17094
تاريخ التسجيل : 07/02/2010
العمر : 53
المزاج الحمد لله على كل شيء

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس أبريل 22, 2010 8:12 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
casper
عضو مشارك
عضو مشارك
casper

ذكر عدد المساهمات : 34
نقاط : 16843
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 36
المزاج cool

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 27, 2010 2:21 pm

الحلقة 17قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Doh




وبعد مامشيت صافي مسك اسلام ايد مريم وجسمها كلو اترعش من مسكتو لايديها وخدها ووداها المكان

الي بيعدو فية وبعد ما اعدو

اسلام : مريم انتي بجد كتير عليا انا ......انا ..........
"م : انت اية ماتنطق ارحمني بقى
"س: انت اتجننت ده الي ناقص تقولها انك بتحبها وترجع تخونك زي مريم تاني وتيجي تعيطلي انت حر
وبعدين انت لسة ماتاكدتش من حبك ليها انت يادوبك معجب بيها مش اكتر من كده اهدى بقى

مريم : انت اية يا اسلام سكت لية
اسلام : انا مش عارف اقلك اية يا مريم ..بجد الي بتعملية عشاني كتير من ساعت ماعرفتيني وانتي خايفة
عليا اكتر من نفسي بتعملي معايا الي محدش عملو معايا هدية عيد ميلادي جبتهالي قبلها بشهر
بجد كل ده كتير عليا قوليلي بس اية الي يرضيكي ويبصطك وانا اعملهولك
مريم : انا الاول كنت بعمل كل ده من غير ماعرف انا بعملو لية وبعدين انا مش بعمل حاجة عشان مستنية
منك رد عليها ولا حتى شكر كفاية عليا اني اشوفك مبصوط دي عندي بالدنيا كلها اما الباقي مايفرقش معايا
وانت عارف ده كويس مش جديد عليك وعارف كويس انا بعمل كل ده لية بعملو عشان .....عشان..
اسلام : عشان اية يا مريم
مريم : عشان ب.....بحبك
من كتر ماكانت الكلمة طلعه بجد من قلبها وهزت كل كيانها نزلت الدموع غصب عنها من عينيها
اسلام وهو بيمسح دموعها: لا يا مريم مش عاوز اشوف دموعك دي تاني دي غالية اوي عليا
مريم : حاضر
اسلام : مريم عشان خاطري مش عاوزك تزعلي مني ابدا انتي عارفة لما ببقى مدايق بفضل اعد لوحدي
وابعد بزات عنك عشان ماجرحكيش وانا متنرفز
مريم : انا عمري مازعل منك يا اسلام مفيش حد بيزعل من روحو
اسلام : ربنا يخليكي ليا ديما يارب
مريم بكسوف : ويخليك ليا
اسلام : الله طلعه منك زي العسل

بصت مريم في الارض وابتسمت

اسلام : ياااااااارب اشوف الابتسامة دي على طول على وشك الجميل ده
مريم : ماشي شكرا ويلا بقى عشان ماتعلقش في البيت
اسلام : لا يا مريم كان نفسي اعد معاكي اكتر انتي عارفة ان بقالي كتير مش عارف اعد معاكي
عشان خاطري اعدي كمان شوية
مريم : خلاص اوعدك اوعدك اعد معاك كتير يوم عيد ميلادك
اسلام : يا سلام كمان مدايني معاد بعد شهر اية الجمال ده
مريم : معلش بقى عشان خاطري
اسلام : خلاص ماشي نعديها المره دي يلا قومي عشان اوصلك

ووقف ومدلها ايدو عشان يقومها وبعد ما قامت وقفت رفع ايديها وباسها .....جسمها كلو اتنفض وماقدرتش
تقف فاعدت تاني

اسلام : مالك يا مريم في حاجة
مريم :..............
اسلام :مريم ردي عليا
مريم : ...ل.....لا ..م...مافيش ..حاجة
اسلام : ازاي مافيش دنتي مش قادرة تخدي نفسك
مريم وهيا بتاخد نفس : لا خلاص مافيش يلا نروح بقى
اسلام : متاكده
مريم : اه يلا بقى
اسلام : ماشي ماشي

قامو مع بعض وفضل طول الطريق حاضن ايديها جوة ايديه لحد ماوصلها وركبت فضل باصص ليها لحد
ما بعدت عن عينو .....
وعدت الايام وكل يوم اسلام يقرب لمريم اكتر خصوصا انو قرب يسيبها ويروح الجيش بدا يحس انو هيبعد
عنها غصب عنو ماكنش متخيل ازاي هيبعد عنها ومش هيشوفها طول المده دي بعد ماتعودو على بعض
ومريم كل يوم حبها لية يزيد ويكبر اكتر واكتر ومافيش حاجة قادرة تبعدها عنو ولا معاملتو الوحشة ليها
في اوقات زعلو ولا غيرتها المجنونه علية قدرت تبعدها عنو ولا كلام صافي ليها بالعكس كانت كل يوم
تقرب منو اكتر وتتعود علية اكتر وحبو يزيد جوة قلبها اكتر واكتر واكتر وطل الليل تحلم بية وبكلمة بحبك
وتتخيل هتعمل اية وقتها واوقات تخاف وتحس انو بيعاملها عادي بس هيا الي فاكرة انو بيحبها
وفي يوم

محمد202 : ازيك يانهى فينك يابنتي محدش بيسمع صوتك ولا لازم اتصل انا عليكي عشان تسالي يعني
مريم : لا والله يا محمد عادي جدا انت عارف بس الجامعه وكده يعني
محمد202 : اه الجامعه طيب بقلك انا واسلام الجمعه الجاية هنخرج ومعانا ناس صحابنا تيجي معانا
مريم : هتروحو فين
محمد202 : مكان في الزمالك يجنن تحفة اوي منك للنيل على طول
مريم : مممممممم طيب هشوف واقلك
محمد202 : عموما احنا هنروح ساقية الصاوي

"م : شقة يالهوي وانا هروح اعمل اية انت اتجننت يا محمد

مريم : خلاص هقول لماما واقلك
محمد202 : اوك ماشي مش عاوزة حاجة
مريم : لا ربنا يخليك

وبعد ماقفل

"م: ده اتجنن ولا اية عاوزني اروح معاه هو واسلام وناس صاحبهم شقة وكمان في الزمالك لية يعني
شايفني اية ده اتجنن اكيد لا انا لازم اكلم اسلام واقلو

مريم : الو سلام عليكم
اسلام : عليكم السلام ازيك ياقمر
مريم : تمام الحمد الله وانت
اسلام : انا كويس الحمد الله
مريم : بقلك محمد لسة مكلمني وعاوزني اروح معاه شقة الصاوى
اسلام : اه ده مكان جميل جدااااااااااااااااااااا وتحفة يابنتي يجنن وانا كمان هروح معاه
مريم : نعم قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Shocking وانت عاوزني اروح
اسلام : اه وفيها اية يعني
مريم : اسلام انت بتهرج اروح مع محمد شقة في الزمالك
اسلام : شقة..... شقة اية انتي اتجننتي
مريم : مش انت الي بتقول
اسلام : بقول اية
مريم : منا بقلك محمد عاوزني اروح معاه شقة الصاوي
اسلام : هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مريم : بتدحك دلوقت على اية ممكن افهم يعني
اسلام : يابنتي اسمها ساقية الصاوى ده مكان ثقافي جدا وفية كل الفنون وفي حفلات لمغنين كمان
مريم : يا راجل وانا قلت محمد اتجنن ههههههههههههههه معلش اصلك عارف من الجامعه للبيت مابعرفش الاماكن دي
اسلام : معلش معلش منا عارف انك لسة كتكوتة المهم هتيجي ولا لاء
مريم : بدام كده يبقى اكيد هاجي
اسلام : طيب استعدي بقى احنا هنروح الجمعه الجاية
مريم : طيب وانا هعرف اروح ازاي
اسلام : اه صحيح طيب اقلك احنا نقدمها يوم الخميس ونتقابل في الجامعه بعد المحاضرات ونروح مع بعض
عشان تعرفي الطريق
مريم : خلاص تمام كده

وحصل زي ماتفقو اتقابلو في الجامعه وراحو اعدو في المكان ده

مريم : انت اية يا محمد دنت فظيع فعلا ده المكان جامد وعلى النيل على طول يابني انا شوية كده وانط
اسلام : لا ربنا يخليكي محدش فينا بيعرف يعوم
مريم : يا سلام انا بعرف اعوم كويس اوى
محمد202 : بس دي مايه حلوة مش مالحة
مريم : ولا يهمني
اسلام : بطلي جنان يامجنونة
مريم : ماشي يا استاذ عاقل
محمد202 : البت نيهال قالت جاية ولحد دلوقت ماجتش غريبة
دينا : معلش اصلك عارف مواعيد نيهال
محمد202 : اه طبعا طيب وبعدين هنعد كده لازم نعمل حاجة
اسلام : مممم طيب نعمل اية
ايهاب : اقلكم فكرة جامده جدا
دلوعه : قول ياعم الاختراعات
دينا : معلش بس يا ايمي سيبية يتكلم
ايهاب : بصو احنا كل واحد فينا يقول رايو وانطباعو الاول في كل الي اعدين
محمد202 : يابن الاية فكرة جامده موت
مريم : طيب منا ماعرفكمش كلكم غير اسلام و محمد اعمل اية بقى
ايهاب : مش مشكلة احنا قلنا الانطباع الاول بس
مريم : طيب موافقة

واعدو يلعبو طول الوقت لعب بالشكل ده لحد ماجت الساعه 7

مريم : يا جماعه انا اسفة جدا انا لازم استاذن مش هينفع اعد اكتر من كده اعبال مواصل البيت فيها
ساعه كمان
دينا : لا يا مريم مش بعد ماتعودنا عليكي
مريم : معلش ياقمر المرة الجاية نعد اكتر ان شاء الله
دلوعه : خلاص وعد منها يادينا هتعد معانا اكتر المرة الجاية
دينا : خلاص ماشي
ايهاب : طيب تعالى اوصلك
اسلام : لا معلش سيب المشوار ده ليا انا
مريم : يلا بقى مش هنتخانق
اسلام : ماشي يلا قدامي

ومشيت مريم واسلام عشان يوصلها

اسلام : ده الي ناقص تروحي مع ايهاب يوصلك
مريم : يابني هو انا قلتلو يجي
اسلام : مريم خلي بالك من ايهاب ده واد بتاع بنات معلش خلي بالك من تصرفاتك معاه
مريم : حااااااااااااااضر انا بقى هروح ازاي بصراحة اخاف اركب تاكسي دلوقت
اسلام :اه طبعا تاكسي اية دوقت بصي احنا نطلع الكوبري وتشوفي اي حاجة لرميسيس ومن هناك تعرفي تتصرفي
مريم : اه كده كويس

وطلع معاها اسلام ووصلها ووقفو مع بعض لحد ماركبت

اسلام : مريم لما توصلي كلميني عشان خاطر
مريم : حاضر والله هتصل وياريت انت كمان ماتتاخرش وتروح
اسلام : حاضر ياقمر

واول ماروحت اتصلت على البيت
مريم : الو
اسلام : اهلا ياقمرى
مريم : انت وصلت امتى
اسلام : لسة داخل من باب البيت وجريت على التليفون
مريم : يا سلام اية التوافق ده انا كمان لسة واصلة البيت
اسلام : عشان تعرفي بس القلوب عند بعضها اية رئيك في الجو بتاع النهارده ده
مريم : جااااااامد موت والاعده كانت حلوة اوى والله
اسلام : عارفة احلى حاجة كانت اية
مريم : اية
اسلام : اني كنت اعد معاكي على النيل
مريم : يا سلام
اسلام : بجد مبصوت اوي النهارده عشان طول اليوم مع بعض
مريم : وانا كمان كنت مبصوتة عشان كده والله
اسلام : يارب على طول مبصوطة
مريم : طول منا معاك ببقى مبصوطة
اسلام :بجد يا مريم
مريم : انت لسة عندك شك فكده
اسلام : لا بس بحب اسمعها منك
مريم : ماشي هقولهالك على طووووووووووول بس بشرط تبقى جمبي
اسلام : وعمري ماهبعد عنك تاني انا مش مجنون عشان ابعد عنك
مريم : يبقى اتفقنا ....يلا بقى قوم عشان تتغدى وتنام
اسلام : وانتي كمان
مريم : حاااااااااضر
اسلام : صحيح خدي رقم موبيلي
مريم : اخيرا اتفكت عقدتك وفتحت موبيلك
اسلام : اه الحمد الله
مريم : الحمد الله هتها بقى
اسلام :012..............
مريم : خلاص انا سجلتها دلوقت يلا قوم بقى مش هنعد نرغي كتير
اسلام :اوك تصبحي على خير
مريم : وانت من اهلو

وطبعا زي كل مرة نامت مريم وهيا عمالة تحلم باليوم الي تسمع فية كلمة بحبك وتاني يوم الصبح
قامت مريم وراحت لصافي في البيت تحكيلها الي حلصل وتعد معاها شوية

صافي : هو باقي قد اية على عيد ميلادو
مريم : خلاص ده هيبقى يوم التلات الجي ده يابنتي انا اعده على نار نفسي اليوم ده يجي
صافي : اشمعنى ياعني
مريم : مش عارفة بس عوزة اقولو اول وحده كل سنة وانت طيب
صافي : ماشي ياست المجنونة
مريم : بجد يا صافي انا بحبو اوى ومش عارفة ابعد عنو انتي عارفة من ساعت ماديتو الهدية وانا حاسة انو قرب مني
اوى وكل يوم معايا ويسال عني وعلى طول اعد معايا انا
صافي : يلا ربنا يهدية وينطق دنا اتخنقت منو بجد خلاص
مريم : مش مهم عندي يقولها ولا لاء المهم يكون حاسس بيها فعلا مش يقولها بس كده
صافي : طبعا بعد ده كلو ومش حاسس بيها ده يبقى فعلا مابيحسش
مريم : بس هعمل اية في عيد ميلادو
صافي : ولا حاجة منتي جبتي هديتو وادتيهالو
مريم : لا انا هجيبلو حاجة تانية
صافي : يالهوى انتي هتجنني يابت انتي
مريم : بصي هو كان نفسو في نضارة شمس قومي ننزل نشتريها يلا
صافي : مجنوووووووووووووووووووووووووونة انا اعرف وحده مجنونه
مريم : بطلي رغي والبسي يلا
صافي : بقلك اية يا مريم انا بفكر اقطع علاقتي بيكي
مريم : ونا كمان بفكر في كده بس بعد ماننزل نجيب النضارة يلا قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Mad
صافي : خلاص اهمدي هروح اقول لماما واننزل
مريم : شطرة يلا ياماما قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Showoff

وراحت مريم جابتلو النظارة وغلفوها احلى تغليف وشالتها في دولابها ويوم عيد ميلادو الساعه 12

مريم : كل سنة وانت طيب
اسلام : وانتي طيبة ربنا يخليكي ليا
مريم : ها اول وحده ولا لاء
اسلام : اول وحده في كل حاجة على طول ربنا يخليكي ليا
مريم : ويخليك ليا يارب ها هتيجي امتى بكرة
اسلام : من بدري طبعا وانا في الجامعه
مريم : طيب اما نشوف مواعيدك البايظ دي انا بكرة هروح مع صافي الجامعه هستناك في المدرج اوك
اسلام : اوك ياقمر يلا تصبحي على خير
مريم : وانت من اهلو

وتاني يوم لبست مريم طقم كانت مشترياه جديد عشان عيد ميلاد اسلام ولبست جيبة جينز وبدي ضهرو مفتوح
لبني في ابيض وتحتة بدي كارينا لبني وحطت ميكب خفيف ولبست لينسزز وبوت بكعب عالي وكانت اخر شياكة
واول ماشفتها صافي

صافي : اية الحلاوة دي يابنتي اية الجمال ده دنتي شيك موت النهارده بجد طلعتي بنت مش ولد
مريم : اية رئيك انفع
صافي : تنفعي بس دنتي تنفعي اوى يخربيت شياكتك
مريم : وانتي كمان شيك موت النهادرة اصلا الاخضر بيبقى جامد عليكي
صافي : عشان تعرفي بس مش اي حد ده احنا هنحولو النهارده
مريم : يارب بس ياخد بالو
صافي : لو ماخدش بالو يبقى اعمى وانا بقلك من دلوقت تسيبية
مريم : ماشي يافلحة يالا نركب عشان نلحق المحاضرة
صافي : لا استني ماما هتيجي توصلنا ماينفعش نمشي بالمناظر دي في الشارع نتخطف يابنتي
مريم : ههههههههههههههههههههه ماشي

واول مادخلو المدرج
مريم : يادي النيلة ابت دي لزقلنا كده لية
صافي : سيبيني عليها وانا اخليها تبعد عننا خالص
مريم : لا بلاش خليها منا عارفاكي هتكرهيها في الكلية كلها
بوسي : اية ده اية ده اية الموزز الي جاين دول مش معقول اية يا مريم الجمال ده دنتي فظيعه موت النهارده
مريم : طبعا النهارده يوم مخصوص
مها : اه عشان اسلام ماشية معاك ياعم
مريم : ادعيلي انها تمشي بس
صافي : يلا نعد انا تعبت من السلم
مريم : اه وانا كمان
وبعد ما اعدو دخل اسلام المدرج وهو لابس القميص الجديد الي مريم جابتو واول ما مريم شافتو
حست ان قلبها اتخطف وجسمها كلو اترعش ومابقتش قادرة تشيل عينيها من علية واسلام اول ماشفها
ماصدقش نفسو ان دي مريم حس انها اتغيرت اوى او يمكن هو الي شافها بعين تانية حس انو اول مرة يشوفها
وقرب منها بشويش وهو باصص في عنيها اوى

اسلام : اية الجمال ده يخربيت عقلك دنتي طلعتي قمر اية ده يابنتي
مريم : ...ا....القميص حلو اوى عليك
اسلام : سيبك مني انا انتي بجد زي القمر النهاردة بقلك اية مافيش بيتكم النهارده خلاص انتي اعده
هنا طول اليوم
صافي : احم احم نحن هنا
اسلام : معلش يا صافي مخدتش بالى ازيك عاملة اية
صافي : الحمد الله تمام كل سنة وانت طيب
اسلام : وانتي طيبة
بوسي : اية ياعم هو عشان مريم تنفضلنا ولا اية
اسلام : خليكي انتي على جمب شوية اما شوف البت دي يالهوى دنتي قمررررررررررررر ده انا كنت اعمى
على كده
صافي : ايون بدون نقاش
اسلام : طيب ابعدو شوية كده خليني اعد جمب القمر دي
مريم : مع الاسف اجنا جينا متاخر ومافيش مكان انت مضطر تقف
اسلام : كلو يهون عشانك ياجميل
مريم : .......... قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Blush
وبعد المحاضرة ماخلصت قامت مريم واسلام وصافي وبوسي وخرجو برا المدرج وهما ماشين

اسلام : ممكن يا صافي تشرحيلي شوية من الاتيني النهارده عشان خلاص كلها كام يوم وارح الجيش
صافي : اه طبعا انت تامر واعتبرها برضو هدية عيد ميلادك قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Tongue
اسلام : ماشي ياستي مقبولة قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Shocking اية ده يا مريم
مريم : اية في اية
اسلام: البدي ضهر كلو مفتوح
مريم : طيب فيها اية منا لبسة من تحتية بدي تاني
اسلام : لالا انتي جيتي ازاي ازاي لحد دلوقت ماتخطفتيش
مريم : اصل مامة صافي جابتنا بالعربية
اسلام : اه قولي كده بصي انا هفضل ماشي وراكي عشان محدش يخطفك
بوسي : هههههه بدي جارد يعني
اسلام : خليكي فحالك يا بوسي انتي مش شايفة البت محلوة ازاي
بوسي : بصراحة زي القمر وعلى فكرة النهارده هيجي محمد
اسلام : لامش وقت حد النهارده خالص انتي يابت يا مريم تروحي على طول اول ماروح انا فاهمة
مريم : يعني بزمتك هعد لية بعد كده
صافي : يلا قدامي يافاشل انت عشان اشرحلك

وطول الوقت و مريم عمالة تبص لاسلام وهو اعد مع صافي وبتشرحلو وكل شوية هو يبصلها ويرجع تاني
للشرح ويركز في المزاكرة وبعد ماخلصو قامت صافي روحت وراحت بوسي لمحمد وفضل اسلام و مريم مع بعض

اسلام : بصي انتي تخليكي هنا هروح اجيب ورق من اماني وارجع
مريم : طيب ماجي معاك
اسلام : لا بلاش مش عاوزك تخدي عين وبعدين اماني بتتعامل معاكي باسلوب وحش وانا مستنيلها على غلطة
مريم : طيب هستناك هنا
اسلام: ماتكلميش حد وماتروحيش كده ولا كده فاهمة
مريم : ماشي بس مش تتاخر
اسلام : وانا اقدر اتاخر على القمر
مريم : طيب يلا بسرعه

ومشي اسلام واعدت مريم تستنى في نفس المكان نص ساعه وكانت خلاص هتعيط وهيا اعده تستناه

"م : اكيد السوسة دي خلتو يعد معاها ومش يسيبها منا عارفة حركتها طيب وبعدين هعد
استنى كده كتير يعني اليوم كده ضاع الاول شرح مع صافي ودلوقت ورق مع اماني ربنا يستر وماطللعناش
وحده تانية

رن موبيلها نمرة غريبة

مريم : الو
اسلام : انتي فينك يا مريم
مريم : منا اعده مكان منت سيبتني
اسلام : رحت هناك مليون مرة ومش لقيتك بقلك تعالى مكان ما محمد ونيهال ومي بيعدو
مريم : حاضر يلا باى

"م : اهو ده الي كان ناقص طلعتلها مي ونيهال كمان الحمد الله اليوم ضاااااااااااااااع

وراحت مريم لاسلام في المكان زي ماتفق معاها
اسلام : اية يابنتي رحت دورت عليكي ومش لقيتك
مريم : والله كنت اعده هناك
اسلام : طيب تعالى اعدي معانا
مي : ازيك يا مريم محدش بيشوفك لية
مريم : موجوده والله ...بقلك يا اسلام انا هروح اعد مع دودو ومحمد و لوليتا
اسلام وهو بيقوم : مريم تعالي اعدي وماتنرفزنيش ربنا يخليك

اسلام : مريم ماتجنننيش اعدي وانتي ساكتةقــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Ranting
مريم : حاضر قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 11y

وفضلت مريم طول الاعده ساكته مش بتتكلم وفجاءة رن موبيل اسلام وخد الموبيل وبعد بعيد


تتوقعو مين الي على الموبيل ولية بعد لية ماتكلمش قدام مريم .؟؟؟؟؟

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
casper
عضو مشارك
عضو مشارك
casper

ذكر عدد المساهمات : 34
نقاط : 16843
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 36
المزاج cool

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 27, 2010 2:40 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رهف
مشرفة
مشرفة
رهف

انثى عدد المساهمات : 242
نقاط : 16671
تاريخ التسجيل : 10/01/2010
العمر : 34
المزاج على حسب

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت مايو 29, 2010 9:03 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جمال راجح
المدير العام
المدير العام


ذكر عدد المساهمات : 627
نقاط : 17094
تاريخ التسجيل : 07/02/2010
العمر : 53
المزاج الحمد لله على كل شيء

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت يوليو 17, 2010 9:58 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رابح
عضو مشارك
عضو مشارك
رابح

ذكر عدد المساهمات : 26
نقاط : 15416
تاريخ التسجيل : 09/11/2010
العمر : 50
المزاج ادب

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 20, 2010 8:23 pm

شرف لى أن يكون هناك منتدى أدبى يحمل عنوان بلدتى
طلب منى الكثير من الأصدقاء الدخول والمشاركة

فأرجو أن يكون المنتدى على القدر الحقيقى و المعنوى للمنتدى الأدبى بمسماة العملى
لأن بلدتنا تذخر بكثير من الأدباء والشعراء على مستوى راق جدا من الثقافة الأدبية والشعرية فيجب أن تكون المشاركات الأدبية على نفس المستوى....
برجاء مراجعة الأخطاء اللغوية والكتابة بلغة أدبية فصحى..
وأن يكون الموضوع يستحق النشر ..
هل رأيت يوما فلاحا قديرا ذو علم و معرفة بلا أرض أو فأس؟
و هل يوجد سا ئق سيارة ملم إلمام تام بالقيادة بلا سيارة ؟
كذلك الكتابة فالفكرة مهما عظمت بدون ثوب ترتديه فهى هواء أو هباء و هراء
و ثوب الفكرة هى اللغة
فأديب بلا لغة كفلاح بلا فأس

و للأستاذ أحمد سالم
الأدب الحقيقى ينشر على الملأ و حديث النفس يحفظ فى الأدراج
يمكن أن يتغنى المرء طربا فى الحمام
فاذا خرج للعراء فهو دمار شامل و نشاز

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مدحت خليفه
رئيس مجلس الادراة
رئيس مجلس الادراة
مدحت خليفه

ذكر عدد المساهمات : 3265
نقاط : 31586
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 45
المزاج تمام الحمد لله

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!   قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!! - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 21, 2010 7:48 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://almonshatalkobra.ahladalil.com/forum.htm
 

قــصــة لـحــظــات حـــــــب !!!

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 3 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3

(( [مَا يَلْفِظُ مِنْ قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ] ))


صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى المنشاة الكبرى  :: المنتدى الأدبى :: القصة والرواية الادبية-
انتقل الى:  

©phpBB | Ahlamontada.com | منتدى مجاني للدعم و المساعدة | التبليغ عن محتوى مخالف | ملفات تعريف الارتباط التابعة لجهات خارجية | آخر المواضيع